Bicla ofticoasa

Am cea mai ofticoasa bicla din lume:d. Cand o pun sa mearga mai incet, nu-i convine. Cand ii zic, hai ma si tu mai repede, iar nu-i place. Asa ca arunca lantul cat colo si ma pune sa stau pe margine.
Pana cand vine printul salvator si cu mainile dibace pune lantul la loc.
Deci, daca aveti in plan plimbari mai lungi de aleea parcului nu va luati d-asta ca a  mea. Schimbatorul de viteze e o gluma proasta. Pe doamna bicla ofticoasa am luat-o de la decathlon cu vreo 7 mil juma, deci nu e chiari eftina. Acum insa regret ca n-am luam ori una de 4 milioane, macar sa nu ma supar cand mai face nazuri, ori una de 15 mil sa ma duc sa le-o arunc in cap alora de la care am luat-o daca nu ma asculta.
Am luat una medie. Si media nu e buna. E alba, simpatica, cu cos pentru fructe si apa, daaar....
In rest e minunat ca avem 2 biciclete si in weekend putem sa iesim din raza dragului nostru parc. Cu matza cu tot, normal.
Dupa ce duminica trecuta ne-am testat picioarele cu traseul Tineretului-Izvor-Cismigiu-Buzesti-Kisselef, cu 2 pauze de leagane pe drum, ieri am dat o raita prin Herastrau. E adevarat ca am luat metroul pana la Piata Victoriei, ca sa nu ne stresam cu timpul. Ziceam eu:d.
Drumul de la Victoriei la Arcul de Triumf este super simplu, trotuare largi, pista de bicla bine marcata. In parc, alta poveste. Oameni peste oameni, toti buluc in fata mea. Pana la urma ne-am strecurat destul de greu pana la aleea care inconjoara lacul, cam ingusta, dar super bine asfaltata . De la un punct incolo s-au mai rarit si plimbaretii asa ca a fost chiar usor. Am traversat lacul pe la calea ferata, unde exista pasarela, si am continuat pe partea cealalta, spre Insula Copiilor. Un nou popas la leagane si pe la 8 hai spre casa.
Totul a fost minunat pana aproape de Tineretului, cand deja se cam intunecase si nu prea mai imi venea sa merg cu viteza pe langa masini, asa ca am zis eu, inocenta, sa mut viteza. haaart, haaar, zbang...stoooop. Pedalele s-au blocat si asta fuse. Ne-am mutat pe trotuar si tati a inceput reparatia..Dupa vreo 15 minute am reusit sa plecam cu chiu cu vai si am ajuns acasa...
Concluzia: Nu ma bag la trasee lungi singura, ca raman naibii cine stie pe unde.
Concluzia 2: La anu schimb bicicleta.

Comentarii

  1. sa stii ca si aici e puhoi de oameni pe piste si degeaba claxonezi ca nu se dau la o parte. bine, au castile pe urechi si poate nu aud. eu ii ocolesc, o iau pe iarba dar ma murdaresc pe pantaloni de noroiul care sare de la roata. o data l-am tamponat pe unul care se uita super atent in aparatul foto si nu m-a auzit. m-am simtit asa de naspa ca nu s-a dat la o parte.
    mie imi e frica sa merg pe langa masini, sincer , nu sunt asa de experimentata.
    sa stii ca acum si sebi poarta casca. am reusit dupa ce i-am arata poze cu andreea si mariuca purtand casca si a inteles. eh, am mai bagat si o chestie cu "s-a dat o lege internationala si e obligatorie casca la copii" :d
    plimbari placute fara caderi de lant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, din pacate pistele de biciclete sunt pe niste trotuare deja inguste, asa ca na, unde sa se duca si oamenii:d. Adica inteleg, dar nu inteleg privirile tampo-ucigase pe care mi le arunca unii cand ii claxonez.
      E bine ca poarta casca:). Mie mi-ar fi frica sa merg cu ea fara. Si asa sunt stresata de multe ori de masini, mai ales in intersectii. In timpul saptamanii n-am curaj sa merg pe strada, doar in weekend, ca e mai gol:)
      Plimbari vesele si voua!

      Ștergere
  2. Cica tre sa reglezi lantul cumva sa nu mai sara. Mergi la service-ul de la Decathlon sau la oricare altul poate reusesti asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai o sa mergem. sa mai regleze aia chestii pe la ea. ideea e ca nu incape in masina deci trebuie sa traversez orasul pe bicla:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo