Concluzii dupa prima saptamana la noua gradi

a fost doar o mare petrecere. Trei dintre cei vreo 10-12 copii cati sunt acum in gradi si-au serbat ziua de nastere, deci luni, miercuri si vineri a fost zi de baloane, trompete, tupaieli si tort. Tort peste tort peste tort :d. Asa ca saptamana trecuta nu am mai facut excursii la minunata inghetata de la Delicii seara si am sigilat si borcanul cu miere de acasa.
In rest, toate bune. Matza a trecut usor de la o gradinita la alta, nu i s-a parut nimic neobisnuit si nici nu a cerut sa fie dusa inapoi la cresa. Seara o gasesc mereu la joaca, vesela, in poze pare sa se distreze si doamnele de acolo imi spun mereu ca e ok, ca interactioneaza cu ceilalalti copii, mananca, doarme si participa la activitati. So far so good:).
Acum ca e cald afara stau aproape numai in curte, unde spre bucuria mea este iarba, multa, si copacei mici, pe care ii uda cu furtunul. Au si leagane, unde ii gasesc buluciti seara:).
Deocamdata grupele nu sunt formate pentru ca unii copii sunt in vacanta, altii inca nu au venit, iar educatoarele pleaca si ele in concedii prin rotatie. Deci toti la gramada, ceea ce mi imi convine pentru ca asa se cunoaste cu toti copiii din zona si se obisnuiesc unii cu altii. Din ce am remarcat, deja are vreo doua preferinte: o fetita de 3 ani Antonia si o alta fetita mai maricica, Lavinia.
E adevarat ca uneori mai pomeneste de Defne si Tudor, prietenii de la cresa, si ma intreaba ei unde merg...:)
In continuare, joia merge la inot, activitate pe care ma gandesc sa o continuam si in septembrie.
Cand as vrea sa o ducem si la balet...Dimineata de exemplu, cum am intrat la ea in camera si s-a dezmeticit, cum mi-a zis "mami, vreau sa mergem la balet". I-am spus ca vara fetele de la balet sunt in vacanta, dar cum vine toamna si incep sa cada frunzele cum mergem la dans:). 

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...