Inca vara

Inca e vara. Chiar daca aerul miroase putin a pamant ud si frunze uscate. Chiar daca diminetile sunt mai reci. Si ploile nu mai aduc bulbuci si curcubee. E inca vara totusi si imi vine sa ma indop cu ea, in asteptarea zilelor  cu ceata si frig, cand ni se va face dor...

Aseara am mancat fructele asa, balacind lenes gleznele in apa maronie din lac, privind niste copii galagiosi facand baie, mirosind matasea broastei din tufele de langa. Si mi-am dat seama ca cerul are deja albastrul ala clar si intens de septembrie... Cel putin asa era aseara la noi in parc:)

Comentarii

  1. :) poate totusi nu vine toamna asa repede...
    cand plecati la Roma?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aa..si eu sper sa vina prin octombrie abia:)
      la roma pe 19 septembrie plecam. sper sa fie inca vreme buna si pe acolo

      Ștergere
    2. sigur e! ... sept-oct e perioada ideala de vizitat Roma. ;)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. eu nu am nimic cu toamna aia cu soare si caldutz. am o problema cu toamna aia cu ploaie mocaneasca si frig prelungit:d

      Ștergere
  3. Acum e vremea ideala de plimbari pe-afara, de stat si admirat prin toti porii natura. Cu o rezerva: fara ploi. Ploile imi amintesc de toamna tarzie, cu zile mici si intunecat devreme si frig si mult noroi. Si nu vreau inca sa vina.
    Noi v-o luam un pic inainte cu Roma, ca de-acolo plecam in croaziera pe 29 august. Si noi speram sa prindem vreme buna, desi am fost si in martie la Roma in trecut si a fost foarte cald, plecasem de la zapada de la noi si acolo am stat doar in bluza de primvara-vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aa. pai distractie placuta! vreme buna o sa fie, sigur. Noi am fost la roma in aprilie-mai si era de tricou. Deci am sperante:)

      Ștergere
  4. Foarte dragălaşă prinţesa! Să fişi sănătpşi şi voioşi!

    Ana

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo