Planuri

Se anunta un weekend fierbinte. Prea cald pentru parc. Prea cald pentru multe lucruri de fapt..Asa ca avem in plan sa mergem la Comana, la padure, din nou. Si sa mancam pepene la umbra copacilor. Si sandvisuri. Si sa gonim tantarii. Sa cautam broaste. Poate vedem si o veverita..cine stie. 
Daca duminica seara e mai racoare poate mai facem o plimbare pe roti, prin parcuri..Inca nu stiu. Mi-e lene si somn si cald de imi vine sa ma culc in cada. Cu niste apa pe langa mine. 
Pana vine o ploaie sau macar un nor mai serios, si odata cu el si cheful meu de scris, va las cu o poza dintr-un weekend mai racoros...cu zmeura la gura si pofta de biciclat...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...