Post impotriva amneziei

In cazul in care ma loveste vreo uitare si nu mai stiu cumva la anul unde urmeaza sa mergem la mare, sa zic: Thassos, frate.
Cred ca am citit in ultimele 2-3 saptamani cel putin 5 bloguri ai caror proprietari urmau sa plece sau tocmai se intorsesera de acolo. Asta dupa ce si anul trecut am mai citit vreo 3, dar inca eram fidela Vourvourou.
Ultimele doua povesti, care m-au convins ca asa nu se mai poate, trebuie sa vedem si noi minunea sunt cele ale Bogdanei si Cristian Sutu.
Asa ca la anul, daca toate merg bine, as vrea sa ajungem si noi pe acolo cu matza...Ar fi al treilea an de Grecia succesiv, dar nu m-am saturat inca. Mi se pare o destinatie ideala de vacanta, pentru ca imbina destul de armonios mai multe elemente: peisaj, mancare, istorie, apa, plaja, liniste, locuri de vazut, accesibile si prietenoase.
So there, daca uit, va rog sa-mi amintiti prin martie 2013 ca trebuie sa ma apuc de rezervari:d.
Pana atunci, final de vara vesela si calda va doresc. Eu deja incep sa fac planurile pentru iarna. Sa va zic? Pendulez intre cateva zile lenese in Austria si o vacanta mai activa la Predeal, sa invatam sa schiem toti trei...Inca nu sunt sigura insa ca Andreea e pregatita...
Voi ce planuri mai faceti? Poate ma inspir:)

Comentarii

  1. eu ma gandeam la un Borovets... e mai aproape decat Austria, si la noi e inca dificil sa parcurgem distante mari cu cei mici.
    Caut de cca 2 saptamani, dar deja tot ce imi place e luat. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aoleu, cum adica e luam? ca e abia august. Nu ma face sa ma apuc de cautari:))
      Si la bulgari e ok, dar noi am merge cu inca niste prieteni si ei sunt fani austria:)

      Ștergere
  2. Tocmai pentru ca ATIT de multa lume a fost in Thassos anul asta, eu mi-am propus sa nu mai pun piciorul. Prima oara cind am mers eu, in 2004, era cu adevarat paradis. Marea plina de vietati. Fructe de mare proaspete si bune la taverne. Plaje goale. Liniste. Preturi mici.
    Anul trecut m-am dus din nou. Muuult mai aglomerat, mizerie, mai nimic de vazut sub apa, ca deh, turistii au mincat mai tot ce era de privit, preturi mai mari, meniu mai sarac la taverne, muzica tare, manele.... Eu ma gindeam sa mergem in Varvourou asta de care zici tu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu recomand cu toata inima Vourvourou, mai ales ca pitica voastra o sa fie de 1 an si un pic si deja o puteti balaci pe la mal. Daca vrei, iti zic unde am stat noi, e foarte ok acolo, ai plaja la nas, ceea ce e un avantaj la astia mici, si sunt daor de-ai casei in zona,deci puteti intra linistiti toti trei in apa in acelasi timp...Bine, eu recomand sa balauriti prin zona si sa vedeti si alte plaje, dar sincer noi in primul an am facut plaja in curte 7 zile:d.
      De Thassos, ce sa zic, probabil va fi tot mai rau, pe masura ce devine extrem de popular. Ca peste tot de altfel.

      Ștergere
  3. Vom merge si noi in thassos in sept,a doua oara (prima calatorie acum 4ani cand mi-a placut mult).te voi tine la curent.diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai sa veniti cu noutati:). astept impresii neaparat. Banuiesc ca trec tare greu zilele pana al vacanta:)

      Ștergere
  4. Foarte greu,deja ma simt obosita si am nevoie de relaxare.am uitat sa precizez ca in thassos mergem fara tudor dupa ce pe el il ducem o saptamana la noi la mare.am fost anul trecut cu el in creta si a fost tare greu,tudor nu prea iubeste caldura si mioraie toata ziua la plaja:) Doar in apa ii place:) Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si a mea tot cu apa e, dar sta si la plaja. pare sa aiba mai multa rabdare sa zaca acolo decat am eu:d. NOi am cautat mereu plaja cu putina umbra, sa nu crapam de cald. Oricum anul asta a fost cu adevarat minunat la mare cu ea, pana acum nu prea aprecia ideea:D.
      Creta parca e mai arida, paote de aia era cald ...

      Ștergere
  5. Hmmm... eu când am fost o dată prin 2002 şi nu prea m-a dat pe spate. Acum nu m-aş mai duce din simplu motiv că toată lumea de la noi se duce şi sigur nu vreau aglomeraţie şi lume pestriţă. Eu prefer să fiu antitrend în ceea ce priveşte călătoriile pentru că e mai sănatos. Anul acesta mergem la munte în Romania.Avem şi noi zone cu care să ne mândrim şi chiar servicii-preţuti decente( Ardealul, Delta, Moldova). Sper să ne săturăm la un moment dat de strainatate şi să vedem şi ce avem pe acasă. Cel puţin acum cu copil sub un an mi se pare cel mai stres free!
    Eu ţi-as recomanda Croaţia,Portugalia sau încearcă sudul Greciei.

    Ana

    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta si noi avem locuri frumoase, din pacate serviciile nu sunt mereu la inaltime. Avem in plan sa mergem in Bucovina, un loc care mie mi-a placut extrem de mult. Si in Delta, care din nou e in topul meu. Sunt locuri la munte unde as merge de 10 ori si nu m-as satura, dar Andreea e mica pentru drumetii si eu nu sunt genul sa stau 10 zile intr-o pensiune si sa nu pot urca peste tot:d. Asa ca multe destinatii din tara sunt in stand-by pana mai creste dansa.
      Cand alegi destinatia de vacanta la mare in 3 trebuie sa tii cont macar de 2 criterii, distanta si plaja. Din acest motiv multe din locurile unde am fsot si am mai merge cu placere sunt taiatae de pe lista momentan. Inclusiv Croatia, care e superba dar plaja nu e mereu potrivita pentru un copil de 3 ani, si sudul Greciei care e departe.
      In ceea ce priveste stresul, e acelasi indiferent unde pleci. SAu in cazul nostru nu e:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo