Update de weekend

Deci am ajuns ieri la Comana si ce bine a fost:). Racoare, copile vesele, mancare buna, de acasa:d, apa de izvor la nas, mai ales pentru udat picioare si hranit papusi, topaiala, fugareala, leneveala.
Cele doua pitice au adormit in masina spre casa, rapuse de atata distractie.
 
 
 
 

Seara am dat o fuga in Centrul Vechi sa mai racorim burta cu o inghetata. Am ajuns acasa pe la 9, cand inca era caaald rau.
Azi am fost la Brave. Dragut, amuzant, prea multa agitatie si prea multi ursi fiorosi pentru gustul matzei. Am iesit inainte de final. E inca prea mica pentru cinema, stiam deja, dar am zis ca poate fiind desene cu o fetita simpatica o sa stea. I-a placut fetita, a decis ca si ea e curajoasa si sa-i cumparam un arc, dar nu a apreciat ursii...Nu dezvalui actiunea, pentru cei care nu au vazut inca:d

Comentarii

  1. ce fain! N-am mai fost la Comana de secole. E foarte frumos. Sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e foarte frumos acolo, mai ales intr-o zi cu 40 de grade:D

      Ștergere
  2. daaa, a fost foarte frumos!multumim ca ne-ati luat cu voi si pentru papi buuun!ne-am simtit f bine!pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo