Prima lectie de balet si intalnirea cu un vitel

Ziua de ieri a fost plina plina, de la 9 dimineata pana seara la 10. Dar frumos. Am inceput cu balet, prima lectie si ne-a placut. Andreea s-a chinuit sa faca ce zicea doamna Violeta, unele ii ieseau, altele nu. Ne-am amuzat de pe margine pentru ca arata cam ca un Bambi impleticit, echilibrul parand a fi ceva misterios pentru ea inca:d. Dar am apreciat ca a incercat, a fost atenta si ii place. S-a laudat toata ziua ca a fost la balet si ca mai merge.
(matza e mov)
Seara am petrecut-o la ferma Cocosu Rosu, undeva pe la Bolintin Deal, un loc care ne-a cam placut. Atmosfera e ca la tara, miroase a porci si vaci, se aud caii nechezand si vacile mugind, curtea e aproape toata o gradina de flori si legume. Exista loc de luat masa si casute/tobogane, caruta de plimbat pana la stana, tiroliana pentru copii curajosi, pisici, caini de mangaiat si fugarit, oratanii, paine proaspata, vin, limonada, balansoare si loc de alegatura. Merita mers cu copiii acolo, mai ales ca si gazdele sunt simpatice si saritoare. Nu sunt asa multe specii de animale da ca ferma din Pantelimon, dar asta in schimb e mai putina lume si atmosfera mai calma. Noi am nimerit seara cand animalele tocmai mancau, asa ca matza a studiat cum beau viteii lapte cu un soi de biberon urias, cum se lafaie porcii in troaca si mananca tot de acolo si cum caii nu refuza mere, chiar daca le mananca foarte necivilizat...
vitelul rusinos
"vacile astea se uita ciudat..nu pun mana pe ele":d
plimbarea cu caluta Sarah
povestea calului: calul de langa caruta e indragostit tare de iapa care trage caruta asa ca se tine dupa ea peste tot, nu o pierde din ochi. Gelu, caci asa il cheama pe dumnealui, a galopat pe langa in toata plimbarea pana la stana, doar doar sa nu o piarda pe dansa
deocamdata Andreea a avut curaj la tiroliana doar insotita de tati. Se pare ca datul pe cablu nu i-a inspirat prea multa incredere:d

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...