Reamenajari


Habar n-am daca e din cauza toamnei sau din cauza ca sunt usor plictisibila de lucrurile din jur. Sau pentru ca am dat peste niste site-uri de home decor. Sau pentru ca am chef de shopping, dar nu de haine...Habar n-am. Ideea e ca am un chef nebun de schimbari prin casa. In sensul ca daca mi s-ar da o casa goala pe mana sau macar o garsoniera as fi cel mai fericit om in momentul asta. Sa aleg mobila, tablouri, covoare, decoratiuni, sa colorez, pictez, sa aleg culori, materiale, flori..Ce vis...
Dar cum nu imi da nimeni o casa, ma invartesc ca leul in cusca prin apartamentul propriu si oftez. Primul lucru care imi sta pe creieri e canapeaua din sufragerie, initial bej pufos, acum o galbejeala trista plina de pete de lapte si mancare de bebe. Am decis sa o schimbam dupa ce face Andreea 4 ani, cand teoretic ar trebui sa iesim definitiv din etapa mancatului porcos si imprastiat. Mai am juma de an de asteptat...circa....
Ma uit apoi la mobila nefericita din sufragerie, desprinsa pe la colturi, patata de diverse, zgariata de trenulete si masinute...Has to go! Dar din nou nu e momentul...Poate la anu
As picta peretii, macar unul. In rosu. As pune draperii colorate la geam. As agata chestii vesele pe pereti. Ultimul obiect atarnat pe un perete este bicicleta lui Dan si pe ea nu o pot incadra la capitolul decoratiuni...
Pana la urma ajung in camera matzei. Well, aici as putea umbla un pic...Desi e ultima amenajata in casa si deci cea mai putin plictisitoare pentru mine. Totusi, e singura sansa sa imi satisfac pofta de reamenajari casnice.
De 2 saptamani masor si calculez. Ma trezesc brusc seara cu cate o idee si ma duc sa vad daca ideea mea intra in spatiu. De cele mai multe ori ar trebui sa mai luam de la vecini...
Pana la urma am facut un grafic, am desenat, am calculat si am decis. Cum va arata noul pat, care nu e doar pat, e si loc de joaca si depozitare, unde va sta el, ce va avea lipit pe el (stelute care sclipesc noaptea:D), unde se vor muta dulapul si casuta de jucarie. Acum stau ca pe ghimpi. Nu mai am ce face...Am nevoie de o noua activitate:)). Pofta mea de facut planuri si liste nu se declara inca satisfacuta.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...