Activitati de sambata lenesa

Sambata dimineata am fost in Baneasa la un mare shopping de toamna pentru mine si tati, complet neinteresant pentru Andreea si cei care urmaresc blogul:d.
Asa ca seara am zis sa organizam ceva acasa, doar pentru ea. Pentru ca oricum era cam urat afara, lenea mea se simtea bine in pijama si donsoara mai si tuseste un pic:d. Asa ca am stat in casa si am facut chestii.
Sa numim sambata asta "model de seara de iarna":D
1. Am inceput cu niste briose cu zmeura, caci zic eu mereu e bine sa ai niste mancare la indemana. De data asta Andreea a facut toate partile retetei, amestecat, spart oua, turnat lapte, mixerit, turnat in forme. Eu m-am ocupat de masurarea ingredientelor si bagatul tavii la cuptor. Rezultatul a fsot super bun, dovada ca 2 ore mai tarziu mai aveam 5 briose din 12:d
2. numarat de "fundite" . Am printat foaia asta de la micul atelier si am zis sa ne jucam un pic de-a numaratul astazi. Matza stie sa numere pana la 10 si sa recunoasca cifrele (le cam incurca pe 5 cu 7 si 6 cu 9:d), dar joculetul a incantat-o oricum. Mai ales ca a implicat pastute Barilla in forma de fundite, mancarea ei preferata. Jocul presupune sa puna numarul corespunzator de "fundite' pe fiecare casuta si sa lipeasca apoi si hartia cu cifra. In fine, intelegeti voi din desen:D
3. curcubeul. Dupa atata treaba serioasa, am zis ca e momentul pentru putina relaxare si mazgaleala. Daaar, pentru ca eram cu chef creativ in mine, am zis sa facem o mazgaleala mai organizata. Asa ca am trasat eu niste dungi de curcubeu pe o foaie, plus un soare scheletic si am invitata matza sa picteze cu culori diferite fiecare "culoar". La final a cerut sa-i fac si o zana pe curcubeu, dorinta ce m-a pus putin in dificultate, caci nu stiu sa desenez aproape nimic, asa ca a iesit ceva neclar. Sa-i zicem "zana":d.

4. La final Andreea si-a adus aminte de dansurile populare pe care le-a facut la cresa anul trecut si a inceput sa topaie. Dansul ei semana mai mult cu cele irlandeze, asa ca mi s-a parut amuzant sa ne uitam pe net la diferite dansuri. Am inceput cu irlandezii, logic, apoi am vazut niste masai topaind si niste gheise dansand (asta pentru ca ieri am citit in noua enciclopedie luata despre Africa si Asia, si a retinut cate ceva despre fiecare continent). A fost fascinata de dansuri, bulbucase ochii cat cepele si am zis ca am putea relua si alta data. Am incheiat cu niste Calusari:D
Eu zic ca a fost o seara draguta. Pe care o vom incheia cu o friptura de pui ecobiodetara la cuptor si o portie de aerosoli. Weekend frumos va dorim:)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...