Artisticareli de toamna

Pentru ca serile afara incep sa fie scurte si serile in casa tot mai lungi, am inceput sa gospodarim prin dulapul cu artisticareli.
Am facut o casuta pentru Clopotica si Vidia, zanele mici. Cu castane, tartacute, pietre pictate si copaci de plastic. In mijloc troneaza cadoul de la zane (da, suna obsesiv asta cu zanele dar nu reusesc sa o scot pe Andreea din lumea lor inca...), o cutie cu praf magic, scrisoarea de la Peter Pan, o bagheta minuscula si niste aripi mici de zana. 
Noi am preluat ideea de la alte mamici si am adaptat-o la ideile matzei. Practic se poate face orice "lume" in cutia de pantofi, in functie de preferintele piciului. Eu am lasat-o pe ea sa puna acolo ce a vrut si am adaugat la final pietrele pictate. Pentru ca, desi de multe ori am tendinta de a ma baga in treaba ei si de a veni cu propuneri, ma abtin si o las pe ea sa decida. De cele mai multe ori:d. Chiar si atunci cand am impresia ca ideea mea ar fi mai draguta:))
Ele sunt papusile de hartie devenite preferatele Andreei zilele astea. In mare parte pentru ca le-a ales singura rochitele, le poate cara pe degete de colo colo si inventeaza dialoguri fara sens intre ele.. Le-am printat de aici si le-am lipit. Asta e tot:)
 
In unele seri suntem asa. Pictam impreuna. Pe mine ma relaxeaza sa mazgalesc, iar pe ea o bucura sa facem ceva impreuna.
 
La final iese cam asa. Florile uriase rosii sunt ale mele, restul ale matzei. Ok, tot eu am trasat liniile la curcubeu si am facut fluturasul de langa copacul de puncte.
PS: dupa cum vedeti monstruletii sunt tot acolo. Cele cinci hidosenii din suluri de hartie igienica nu au voie sa paraseasca incaperea. Sunt paznici. Cand i-am facut nu m-am gandit nicio clipa ca vor avea vreun soi de valoarea educativa. Dar pana la urma s-au dovedit foarte utili pentru ca, introducand ideea de monstru intr-un mod haios si amuzant, am evitat temerile multor copii cu privire la intuneric, monstrii si bau-bau. Pentru noi monstruletii sunt niste fiinte simpatice si caraghioase, nu au nicio conotatie periculoasa.:d

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...