Ce-as vrea sa fac in octombrie


Nu le zic planuri. Planurile par niste treburi prea serioase si oricum au tendinta de a nu se materializa decat pe jumatate, mai mereu pe ultima suta de metri. O sa le zic dorinte. Ce-as vrea sa apuc sa fac in octombrie. Care in capul meu este de fapt prima luna de toamna, avand in vedere ca de obicei septembrie e tot un soi de vara....
  • sa fac macar o super placinta cu fructe. sau cu branza. dar mai bine cu fructe
  • sa mazgalim dovleci. nush cand e halloween, nici nu-mi pasa. eu vreau doar sa mazgalim dovlecii
  • sa ii povestim Andreei despre luna si planete. in ultima vreme e foarte curioasa cine “mananca” luna din cand in cand, de ce e ba maare, ba miiica, asa ca am putea discuta un pic despre ce se intampla cu luna. Si care e treaba cu planetele si soarele. Am printat materialele si am de gand sa le colorez, apoi sa ne jucam un pic cu ele...
  • sa adunam frunze si castane si sa facem ceva dragut cu ele (deja am pictat vreo 3 frunze, dar mai vreau, pentru ca matza e foarte incantata de activitate:D)
  • sa pictam cu bete de urechi
  • sa cumpar fetru si sa decupam chestii apoi sa facem un “tablou” frumos. sau caraghios. ce iese:d
  • sa fac o paine. cu Andreea, clar. Sa framante dansa acolo cat vrea
  • sa mai prindem un weekend cu vreme buna la munte
  • sa mananc niste castane coapte. sunt fan
  • sa nu mai racim. niciunul.

Comentarii

  1. Fumos frumos! si eu ma gandeam la pictura cu bete de urechi si pe frunze! succes sa le bifezi pe toate!pupici!
    Mari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper, incet incet. Doar sa nu intru iar in faza de lene:d

      Ștergere
  2. sper sa ti se indeplineasca toate dorintele! ... iar castane, te rog sa mananci si pentru mine. :) ... deja salivez... dar cateva luni de acum incolo nu am voie.. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa mananc:). de ce n-ai voie? de la operatie?

      Ștergere
  3. Spor in toate. Ne-ai dat idei si nouã. Multumim de ponturi, sa ne mai impartasiti si nouã. Aaaaa si poze poze poze de la activitati. Week end placut, se anunta frumos. Toate cele bune.
    *Vascan Anemona, nu anonim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Anemona:). Mai am cateva idei si daca se face vreme urata o sa am timp de ele. Weekend frumos si voua

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo