Gratioasa ca o ratza


Aseara matza a avut chef sa danseze, mai ales ca primise un cd cu muzica de ceaikovski. So am facut spectacol in sufragerie
A adus scaunele ei mici si le-a aranjat ca la teatru si trebuia sa dansam pe rand, eu, ea si tati, normal.
De fiecare data cand dansa ea, ne cerea sa spunem "vai ce frumoasa e, ce frumos danseaza", dar de fiecare data...
Si veni si randul meu sa dansez. Ea si tati erau "in sala".
- uite ce frumos danseaza mami, zice dragul meu sot...- da, seamana cu o ratza, replica minunata mea fiica.Acu nush. E de bine? O fi vrut totusi sa zica lebada. Sau poate ratza i se pare o pasare delicata si gratioasa...

Comentarii

  1. :))) eu cred ca s-a simtit umbrita de prestatia ta. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, clar:)). asa zic si eu. era invidioasa:d

      Ștergere
    2. De acord cu Gabi, a fost invidioasa ca esti admirata si primesti aprecieri de la tati:)))

      Ștergere
  2. Da, sau poAte ratza e o culme a gratiei si nu stim noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. culmea gratiei e o ratza?...da, se poate, in lumea lor bizara asa o fi:d

      Ștergere
  3. La fiu-meu i se par cele mai gratioase ratzele, asa ca eu as lua-o ca pe un compliment :-)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, simona, daca un baiat vede ratzele ca niste fiinte gratioase m-am linistit:). e de bine inseamna

      Ștergere
  4. Buna Roxana! Iti dau aici un link cu carti f frumoase pentru copii (nu eram sigura daca la articolul Lecturi Dragi il mai vedeai).
    http://www.bookdepository.co.uk/category/2456/Picture-and-Activity-Books

    Cartile se livreaza gratuit. Cartile care iti place le poti cauta apoi pe youtube sa vezi cum e si in interiorul cartii. Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, multumesc mult de idee:)
      Ii stiu pe cei de la bookdepository, am comandat multe carti pentru mine ed la ei, dar nu stiu de ce nu m-am gandit ca pot lua si pt Andreea...
      O sa studiez site-ul si pt ea:)

      Ștergere
  5. Ne-a ajuns si noua Dokeo,e minunata:) Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa..andreea se uita in fiecare seara pe ea. Multe chestii sunt pentru mai incolo, dar e misto ca ai de unde alege. :) Lectura placuta!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo