La Predeal

V-ati obisnuit deja cu escapadele noastre scurte si neasteptate la Predeal. Acolo unde ne asteapta mereu casuta bunicii. Si veveritele infometate. Si ursu....
Am tot studiat in ultimele saptamani site-urile meteo in asteptarea unui weekend cu soare si pana la urma l-am gasit. Asa ca vineri seara am fugit dupa munca si gradi direct la munte.
Pe Valea Prahovei s-a mers relativ civilizat fata de alte dati cand am stat, pe loc adica, bucati bune de drum. Am ajuns pe la 7 juma acolo, in casuta incalzita si dornica de vizite:d.
A doua zi, soare soare soare si un cer albastru puternic, incredibil. Imi venea sa-i fac poze in continuu, iar daca mai prindeai si frunzele galben-portocalii in prim-plan era deja un vis. Am decis sa nu parasim curtea decat pentru un drum scurt pana la paine. Matza e super incantata sa stea in curte la Predeal si nu simte nevoia sa mearga la leagane sau alte distractii. Am montat casuta, am scos o masuta si un scaun mic, hartii, acuarele, plastilina, carticele si gata, nu ne-a mai trebuit nimic toata ziua.
Pentru ca era foarte frumos afara si era pacat sa ratam juma de zi dormind:d, am scos din program somnul de pranz, invitand matza sa stea in curte pana seara. Credeti ca a refuzat?:d.
Duminica am plecat pe la 10 juma din Predeal, lasand casutele veveritelor pline de nuci si promitand casutei mari ca ne intoarcem cat putem de repede la ea, si am facut un ocol maricel pana la Piatra Arsa.
Faptul ca exista mai nou drum astfaltat din Sinaia pana la cabana e bine, pentru ca poti ajunge usor, intr-o dupa-amiaza grabita, dar e oribil sa vezi atatea masini pe platoul Bucegilor...Iar Piatra Arsa numai cabana nu mai poate fi numita. E ditamai hotelul cu termopane. Eu totusi sper ca nu se va face drum si pana la Babele sau Omu..macar atat..
Oricum, daca tot exista, eu zic ca merita profitat de el. Peisajul pana acolo e superb, prin padurea de foioase, iar sus pe platou se vede pana departe. Eu inca vreau sa mergem mult la munte cu Andreea pe piciorusele noastre, dar daca e vorba de o iesire asa rapida, de 2-3 ore, merge mers si cu masina :d.
 Si la final, o poza cu tati dansand. Shh...sa nu afle ca l-am aratat lumii asa :)

Comentarii

  1. Buna! Ca de obicei, eu intervin cu chestii care nu au nicio legatura cu articolele frumoase pe care le scrii si le urmaresc:)
    As vrea sa te intreb - stii vreo ferma/persoana de contact de la care putem cumpara lapte/alte produse bio? Ma intereseaza in special laptele, sa fie de la cineva de incredere. Merci, Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Diana:)
      Noi am luat in vara produse de la doamna asta (CARMEN VOICU, "BIO FAMILY INVESTMENTS" SRL, MOBIL - 0745.750.964,E-mail : carmenvoicu@biofamily.ro, carmenvoicu@ymail.ro). Am fost multumiti.
      Pe mine ma interesa mai ales carnea de pui, sa fie de la tara. Lapte din pacate nu are in oferta.
      Stiu insa de mamici care cumpara lapte de la niste aparate din hipermarket. (http://www.fermadelapte.ro/#)
      Sau daca puteti ajunge o data pe saptamana la ferma din pantelimon, aia de langa Ferma Animalelor. Si acolo au

      Ștergere
    2. e un tonomat de lapte proaspat la radulescu motru, fix inainte de unicredit cum vii spre piata norilor.

      Ștergere
  2. Ahh, deci putem lua de la ferma din Pantelimon...nu stiam daca e recomandata si daca au si la vanzare cu amanuntul :) Merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte bun laptele de acolo. De la ferma lor de vacute. Au aparat si la Cora pantelimon, daca e mai la indemana:)

      Ștergere
  3. frumos la voi in curte! :) Iar pietrele desenate sunt o idee tare faina. Must try this at home. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, noi si prin bucuresti cautam pietre bune de pictat:d . alea care sunt ornament pe la restaurante si terase sunt cele mai bune:D

      Ștergere
  4. ce fain! ne-ati dat o idee de excursie pina la Piatra Arsa.
    PS: vrem si noi pantaloni din aia de trening ca ai Andreei. de unde?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm, nu mai stiu de unde...H&M? o sa ma uit pe eticheta acasa si-ti spun:d

      Ștergere
  5. Chiar ca ati prins o vreme super de respirat aer tare de munte!
    M-am indragostit si eu de culorile toamnei din pozele voastre.:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo