la budapesta, in reluare, cu muse

Am mai fost la budapesta acu vreo 4 ani, cand eram insarcinata in cca 6 luni. Atunci am stat la un hotel cu piscina si ne-am balacit, ba in apa calda, ba in apa rece. Am alergat prin tot orasul sa bifam diferitele obiective din ghid. Mi-am rupt pingelele si muschii. Si mi-a fost frig, rau de tot.
Acum ne-am dus relaxati, fara alt obiectiv decat sa mergem la concert si sa vedem targul de Craciun. Am mancat carnati si am baut vin fiert. Am cumparat ornamente din scortisoara si oameni de zapada din lemn. Am facut un shopping trip la marele tesco, de unde am luat un lego pt andreea, 3 bluze pentru andreea, planete de lipit pe tavan, pentru andreea, un cub rubic mic pentru andreea, preluat de tati insa, care inca se chinuie sa-l desluseasca, o masina beetle albastra, pentru andreea. Vedeti un pattern aici?:d
Am facut o plimbare lejera prin Buda, unde am dat peste Labirint, o increngatura de tunele beznatice, in care au incercat sa combine istoria cu mentiuni despre Dracula, mult fum, abur,  papusi de ceara si becuri chioare. Daca sunteti a doua oara in Budapesta, puteti face o vizita. Altfel nu dati banii:d 
Ca drum, am ales de data asta varianta pe Craiova, Orsova, Timisoara, Arad si taaare mult ne-am bucurat. Drumul este bun, noi l-am prins si destul de liber, iar peisajele sunt minunate. Intai pe langa Dunare, pe la Portile de Fier si Orsova, apoi in sus, spre Timisoara, urmand Valea Cernei...Minunat. Chiar merita o vacanta acolo. Daca nu, macar un drum:). Micuta autostrada intre Timisoara si Arad arata foarte bine, cu urcari si coborari line, cu Apusenii undeva in zare, spre dreapta. 
Cu totul am facut 12 ore, din care 11 de mers si una de scurte opriri adunate. Nu am facut pauza de pranz, am ciugulit diverse prin masina. Plus cafele. Dupa granita, de pe la Mako se intra pe autostrazi, intai 43, apoi M5, care ne-a scos in Budapesta. Easy:)
In lipsa noastra, Andreea a stat cu bunicii si a fost la gradi. Toate bune. Poate doar cu exceptia tusei cu care am gasit-o, dar asta e deja o constanta in viata noastra:d
 
 
 
 
Si niste Muse din alte concerte. Asa, de exemplificare. Bine, la Budapesta nu a fost chiiiar asa, dar ca idee.
and of course
Deci, playlistul a fost asta. sper:d
The 2nd Law: Unsustainable 
Host 
Encore:
The 2nd Law: Isolated System 
Encore 2:

Despre concert de bine: 
- muzica:d, evident, sonorizarea, show-ul de lasere, sala, aerisita, spatioasa. 
Despre concert mai putin de bine:
- publicul, destul de cumintel, cu exceptia celor din fata scenei
- sala cam goluta in zona de scaune, ceea ce scade un pic din atmosfera de concert 
- interactiunea dintre cei de pe scena si cei din sala...cam subtire. 
- lipsa unor ecrane laterale pe care sa vada si aia din spate oamenii de pe scena. 

Per total, a fost misto. Mi-a placut ce s-a cantat si cum, dar nu cred ca a fost unul dintre concertele lor cele mai reusite din punct de vedere al publicului....
si una de final:)

Comentarii

  1. arata bine pozele! si ce de cadouri pentru Andreea! i le-ati dat pe toate sau ati mai pitit pentru mosi :D?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am pitit lego-ul, dar o sa-l dam si pe ala :d

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie intotdeauna mi-a placut Budapesta, mi s-a parut un oras tare pitoresc :-)
    Cum mai e Aradul? Dar autostrada?
    Si mama ce ditamai setlist-ul au cantat baietii, macar atat daca atmosfera n-a fost chiar 100% :-)))

    P.S. Si noi cand mergem pe undeva aducem lucruri... doar pentru copii :-))) Pattern-ul e clar :-)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aradul nu mai stiu cum e. Autostrada incepe dupa recas si nu treci deloc prin timisoara, nici prin arad. dar autostrada e minunata:d. Asa mica, cum e ea:))
      Cred ca as fi simtit o atmosfera mai de concert daca stateam jos, in fata scenei, dar acolo erau bilete mai scumpe. Noi am stat pe scaune, in spate, si acolo lumea era taaare cumintica:). dar mi-a placut muzica rau de tot:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo