nimicuri


Parca zilele s-au lungit de cand cu toamna asta. de fapt de cand cu noaptea de la ora 5. Am scos parcul din ecuatie, asa ca dupa gradi ori venim direct acasa, ori facem un ocol pe la piata si apoi acasa.
Ne aducem prieteni in vizita, sa topaie fetele vesele prin casa.
Astept primul ger ca sa beau vin fiert. acum il beau nefiert.
Inventam jocuri si povesti. invatam litere, cate una la 2-3 saptamani, cam asa:d. Nu e graba. E in faza taietoare acum, decupeaza si forfeceste in fiecare seara cate ceva. Asa ca stocul meu de hartii si cartoane s-a injumatatit.
Lipim bucatele de hartie creponata si construim casute pentru pinguini.
pictam coloram.
facem briose. des. si le mancam repede.
Augmentin si Aerius, combinatia serilor noastre acum:d. Si catina cu miere dimineata. Si pic pic in nas. Pentru ca are nevoie de un nume sa-i spunem otita saptamanii.
Seara la culcare are un nou ritual. Din cauza/datorita (inca nu m-am decis:d) lui tati. Dupa baie si poveste si pisu si tratament si pupici si bec stins cu "noapte buna mutiii", ma striga ca "nu poooot sa dooorm". Asa ca ma intorc in camera si ii propun sa-i spuna si lui Pisi o poveste si asa vor adormi impreuna. Prin interfon aud povesti, vreo 5 minute, apoi liniste. La fel in fiecare seara...
Viseaza zane si gargarite si alte nazdravanii. "mamii, culca si monstruletii", zice uneori, cand i se pare ca sulurile pictate de hartie igienica ranjesc de pe etajera spre ea.
Vrea aripi de zana de la magazin, roz, cu becuri. Caci alea din carton facute de mine cad de pe umeri. "Ce aripi sunt alea de carton? trebuie alea roz". O sa luam si aripi odata, nu chiar acum.
Uneori ne mai certam, ea cu mine, eu cu ea, ea cu tati, tati cu ea, ea cu lavinia, la gradi, ea cu...
"Asa se intampla, uneori ne certam. Si eu cu tine si Lavinia se mai cearta cu mama ei.."
Da, dar important e sa ne impacam dupa si niciodata, dar niciodata, nu ne culcam fara pupici, indulcesc eu povestea...
"pai da, ne certam, ne impacam, ne certam, ne impacam. o data asa, o data asa. Cum am facut ieri cu tati. intai ne-am certat, apoi ne-am impacat", rezuma ea situatia.
Incep sa ma gandesc la Craciun, la ce putem face atunci, la cadouri si fetru si nasturi colorati.
E cam frig azi la munca. Si-as bea un vin fiert :d.
 PS: poze tarzii de la petrecerea de la tati de la servici, de vinerea trecuta....un soi de ziua copiilor cu parinti programatori:)). za future geeks

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...