A venit primul Mos

Deci se pare ca am fost cuminti anul asta, altfel nu-mi explic cum de am gasit dimineata lucruri in ghetute . Ceai pentru mami, cafea pentru tati si restul pentru matza:d.
Am asteptat sa se trezeasca si cum a facut ochi, cum a intrebat putin trista, vazand camera goala, " da de ce n-a venit mosu?"...
Pai hai sa vedem daca e ceva in ghetute, ca doar le-am lasat la usa, iar tu ti te-ai si spalat pe ale tale (noi astia mari recunosc ca nu :d).
Intai a descoperit acadeaua din gel moale, in forma de om de zapada. Pe care a mancat-o tacticoasa toata dimineata....
Apoi punga cu figurine arctice, pinguini, foci si alti locuitori de la Polul Sud.
Apoi ghetutele de turta dulce....
La final a studiat carticica de povesti craciunesti si m-a rugat sa pun cd-ul cu cantece. S-a asezat turceste pe dulapul din sufragerie si a baut laptele in sunet de colinde, inventand povesti cu si despre pinguini si foci...

Comentarii

  1. ce fericita e Andreea!
    Si ce faine sunt figurinele! Imi plac ideile de cadou pe care le-a avut Mosul vostru! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. figurinele sunt de aici http://www.jucariata.ro/
      le-am luat ca am tot vorbit noi de poli si ce animale traiesc pe diverse continente si mi-am dat seama ca ne lipseau asta mai arctice asa:d...

      Ștergere
  2. Ca de obicei, Roxana nu ne dezamageste:)
    Notat si site-ul asta, chiar nu stiam de el. Pare ca Andreea a avut niste momente chiar placute si relaxante de mosul, bravo.
    Tudorash a primit doar 3 'bunatati' (baton fructe deshidratate pe care l-a considerat ciocolata, Suc de mere bio la cutiuta cu pai, susan si Coacaze deshidratate. Cam sever moshul:) Dar el stia oricum de la Gradi ca mosul vine cu acadele, bomboane si ciocolata deci nu ma indoiesc ca de asta are parte azi acolo :)Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, nici eu n-am facut exces de dulciuri ca primeste sigur la gradi azi:d.
      Oricum a fost tare mirata ca a primit "acadea" pentru ca noi nu ii dam niciodata asa ceva:d. Mosu a fost insa mai indulgent

      Ștergere
  3. Merita Andreea, e deja mare si v-a demonstrat ca puteti avea incredere in alegerile ei :)
    De Mos Craciun i-am luat lui Tudor un bebelus pe care as vrea sa il tratam asa cum il vom trata pe fratiorul lui, sa vedem daca va avea vreun efect util :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, buna ideea asta cu bebelusu de proba:d. eu cred ca o sa fie ok cu Tudor

      Ștergere
  4. Ce incantata e!Costin s-a speriat cand si-a vazut ghetutele invadate, are el niste fobii legate de ghetute.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo