Al patrulea membru al familiei, Berlioz

 
 
 

Comentarii

  1. Ce pisicut frumos si ce nume frumooos! Bravo,ma bucur pt andreea,cred ca ii va umple zilele de momente vesele.viata cat mai lunga alaturi de voi ii dorim lui berlioz! Diana

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum decurc lucrurile cu berlioz in casa?:) diana

    RăspundețiȘtergere
  3. E cuminte si curat. Nu face decat la litiera lui. E jucaus, nu zgarie si toarce mult. Singura mica problema este ca se trezeste dimineata, pe la 5-5 juma, cu chef de joaca. Si ca doarme la noi pe pat. De azi facem sleep training cu el:)). Sa doarma in sufragerie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahhh neaparat sleep training.am avut si noi si ne cam trezea de dimineata,hiar zgaria la usa,mieuna etc. De atunci ne-am dat seama cam cum o sa fie cu un bebe p care nu il poti inchide in baie:) Am vazut pe animal planet ca se gasesc anumite solutii (spray care scoate un sunet cand se apropie pisica) astfel incat pisica sa nu isi mai doreasca sa s apropie de dormitor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vad ca la pranz ne-am inteles cu el:d. a dormit in sufragerie. sa vedem la noapte...
      inteleg ca ati renuntat la matza?

      Ștergere
  5. Da noi am avut multe pisici (pe rand) inainte de tudor dar pt ca sotul meu nu era de acord cu castratul in cele din urma le duceam la ai mei la curte.acum tudor se joaca la bunici cu animalutele. Diana

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo