Culori de primavara

Ma tot batea gandul de o vreme sa fac un tutu. Am studiat pe net cam cum e treaba, am vazut ca nu e mare filosofie si am purces:d
Intai am comandat materialele, 3 suluri de tul special pentru tutuuri. Bine, etapa asta a durat ceva pentru ca 3 inmultit cu zecile de culori posibile dau o multitudine de posibilitati de combinare asa ca nu a fost usor. Pana la urma am vazut un tutu care mi-a placut si am ales aceleasi culori.
Apoi am asteptat. Mult. Vreo luna. Apoi am vanat o zi cand sunt libera si nu e nici matza acasa. Adica azi.
Si s-a intamplat asa: verde inchis, roz pal si verde-mar. Evident telefonul meu are alte idei privind culorile...
 Am inceput sa leg. Si sa leg. ...Si sa leg. Vreo ora juma de facut noduri. Noroc ca am gasit pe ce sa fixez elasticul cat am pus tulul pe el ca altfel era mult mai complicat.
 Si am legat pana am terminat. Tul mi-a mai ramas un pic din cele 3 role. Nu mult, dar a ramas. O sa vad dupa ce probeaza matza daca mai trebuie rarit sau il las asa umflat.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...