doua perle

M-am tot tinut de mult sa notez undeva "perlele" scoase de Andreea si normal ca am uitat. Intre timp multe au disparut pentru ca rareori se mai intampla sa mai poceasca vreun cuvant sau sa inventeze ea unul.
Totusi doua se perpetueaza inca, spre deliciul si amuzamentul nostru.
Ambele dovedesc logica si sunt cumva absolut normale, doar ca vocabularul nostru a decis sa foloseasca altele in loc:d.
Primul este verbul a limba, de la limba evident, pe care Andreea il foloseste in loc de linge.
Al doilea este expresia "pe vina mea", insemnand de fapt pe marimea mea:)). Expresia vine, absolut logic, de la verbul imi vine, iti vine....Asa ca normal cand vrei sa zici ca ceva se potriveste zici ca e "pe vina mea"....
Am incercat de cateva ori sa o fac sa le inlocuiasca dar n-am reusit. Oricum mi se par haioase si ma bucur ca ne mai delectam inca cu ele:d
update: tata lu andreea zice ca am gresit ceva. si anume, fiica-sa zice grumuzat, in loc de sugrumat , nu gruzumat cum am zis eu...Greu cu imbarliga limba

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...