Inceput de iarna

Ieri am fost la parada, sa plimbam steagul pe afara si sa vedem soldatei si tancuri. Andreea a vazut ceva ceva de pe umerii lu tati, eu nimic nimic de la nivelul de jos:d. Nu-i nimic, la anul imi iau scara si stau si eu pe gard sau in copac cum am vazut ca trebuie facut. Dincolo de nervii mei si oboseala ei, matzei i-a placut. A ramas cu o singura nemultumire: ca nu au defilat si barci...

Astazi parca a venit brusc iarna. E aer rece si vantul e cam colturos, tot ma asteptam sa apara un  fulg. Dupa balet, am baut ceai si am mancat bun la Simbio, unde era cald si imi aduceam aminte de iarna trecuta, cand stateam inauntru si studiam zapada de pe case.
(decizii...decizii..ce sa mananc de aici?:)
Am tot cautat localuri de mers asa, cu Andreea, pe fuga pentru o gustare si un ceai in Centrul Vechi si sa ma tai daca am gasit ceva multumitor. Ar mai fi Chocolat, dar e cam scump...
Voi unde mergeti in zona?
Diseara facem bradul pentru calendarul pe decembrie, schimbam foaia cu anotimpurile si notam cu rosu cand vine Mosu. Intai Nicolae, apoi Craciun.
Asteptam cumva iarna, desi a fost o toamna frumoasa. Dar simteam nevoia pentru o schimbare. Daca apare si niste zapada, voi fi pe deplin multumita:d. Doar un pic de zapada si apoi sa vina soarele inapoi:)

Comentarii

  1. A mea fata ma intreaba mereu cand ninge, aici deja a nins de 2 ori iar ea a fost tare multumita.
    Cum este cu baletul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu as vrea sa ninga de craciun. ar fi dragut:)
      baletul e ok, mergem si ii place. Acum nu mai stau cu ea in sala, beau o cafea cu prietena mea in vestiar.

      Ștergere
  2. Frumoasa poza a voastra in drum spre parada. Imi pare rau ca nu v-ati distrat. Eu recunosc ca n-am vazut in vreo 10 ani de parada de 1 decembrie decat vreo 5-10 minute live(nu pun ce am mai vazut la TV). Si nu pot sa zic ca nu sunt nationalista. Ma obosesc rau oamenii inalti (la 1,60 m ai mei toti oamenii sunt inalti!), inghesuiala, coatele, mitocania...
    Iar bradul colorat tare inspirat.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-a fost oribil la parada, doar suparator ca nu am vazut mare lucru si ca la evenimente de genul asta ai parte si de ce e urat la romani; lipsa de rabdare, mitocania, nesimtirea, etc...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo