Pregatiri pentru Craciun

De ieri suntem pe holiday mode. Adica imi e foarte somn si lene de orice. Bine ca majoritatea lucrurilor le-a facut din timp, cand inca nu ma plesnise oboseala.
Asa ca ieri am petrecut o ora alegand cadourile pitite prin casa, impartindu-le si impachetandu-le. Am pus etichete si fundite si le-am repitit. Sunt foarte incantata ca oamenii dragi vor primi prostiute facute de mine si Andreea sau lucruri mici si dragute care stiu ca le vor folosi. Deocamdata nu zic nimic despre cadouri pentru ca sunt spioni in zona:))
Tot ieri am facut o tura prin casa si am evaluat potentialul distrugator al viitorului locatar. Am strans de pe la Andreea diverse figurine, acuarelele, creioanele si le-am pus in cutii. Am bagat hartiile de colorat si alte hartii in mape. In rest, om vedea la fata locului cam ce mai trebuie dosit:d
Am facut lista cu meniul de Craciun, am pus deoparte ingredientele pentru briosele de la petrecerea picilor, am cumparat cu Mari cadouri identice pentru cele trei fetite vesele...
Eu zic ca stam binisor ca timp. Azi si maine vor fi doua zile pline. Petrecerea unei fetite dragi si aducerea matzului, azi, Spargatorul de Nuci si petrecerea de Craciun a copiilor din gasca, maine. Luni pregatim aperitivele pentru masa de Craciun, caram mese si scaune suplimentare si poate intre toate astea prindem si o tura de sanie scurta..
Pana una alta va las cu poze de prin casa si o parte din cadouri...
bradutul de pe usa, noi trei in viziunea Andreei
 Cei Trei Gnomi urati si bradutii Patati 
 Felicitari cu braduti decupati de Andreea
 ornamente din lut, creatie comuna Andreea-mami
 manute pictate
 cei cinci care vor speria vecinii. din nou:d
 omuletii de hartie
pregatiri pentru pisicut:d
pregatirea plantelor pentru Craciun, made by Andreea
 Mosu de la gradi, insotit de Matrioska si familia ei:D

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...