Amintiri scurte

Azi am stat mai mult pe acasa si dupa 2 episoade de Grey's m-am apucat sa bibilesc la blog. Ma mai apuca asa, o data pe sezon, sa schimb culorile pe ici, pe colo. Tot cautand o poza am dat peste un set de asta vara si m-a apucat un chef de zmeura si plimbat cu bicla....
Dilema mea sincera este insa daca o sa o mai pot cara pe Andreea anul asta in spate. Pe bicla adica. Anul trecut a fost usor, nu simteam greutatea si nu ma dezechilibra deloc. Dar deja scaunul ei se cam lasa pe roata si la borduri se frecau.
 

Eu sper sa mai mearga si vara asta, avand in vedere ca inca e mica sa tina la plimbari lungi cu bicla ei pitica. Tinta ar fi totusi sa scapam de rotile ajutatoare. Sa vedem daca ne iese.

Hai cu vara, ca mi-a ajuns noroiu de afara. De fapt, as mai vrea un weekend la munte, la schi, prin februarie. Dar asta nu inseamna ca in Bucuresti nu poate veni primavara mai devreme un pic, nu?

Comentarii

  1. Oh, da, noroiul asta ma face si pe mine sa tanjesc dupa vara! Ca am ajuns sa-mi spal geaca de terfeleala in fiecare seara, fiind nevoita macar o data pe afara sa-l iau pe Costin in brate cu ghetele lui pline de noroi. Desi si la vara va fi praf.:)
    Eu nu prea stiu sa merg pe bicicleta. Probabil ca al meu Costin va sti sa pedaleze mai bine ca mine, eu asa sper.Noroc cu taica-su, cica el ar sti sa mearga pe bicicleta (eu nu l-am vazut!).
    Deocamdata Costin nici macar n-a vrut sa stea in tricicleta, daramite sa mai si pedaleze la ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, sa stii ca in tricicleta nici andreea nu a vrut sa pedaleze. deloc. abia la bicla s-a prins care e treaba
      Costin e inca mic, mai lasa-l:) Din ce am vazut eu nu exista copil sa nu-si doreasca o bicla la un moment dat.

      Ștergere
  2. Si eu votez sa vina primavara mai repede. Cel putin in Bucuresti ca de restul nu ma intereseaza!
    Si mi-ai factu o pofta de zmeura!!! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, la munte poate sa mai stea un pic de iarna sa mai apucam un sschi. dar la bucuresti sa fie floricele si soare:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo