Prima zi de schi

Azi a fost prima zi de schi a Andreei. Si a noastra dar asta e alta poveste:d.
Dimineata am plecat din Predeal spre Busteni unde ne-am intalnit cu monitorul. Dl. Vasi, un nene simpatic pe la 40 de ani, extrem de rabdator si bun pedagog. A ales schiurile pentru matza, a probat claparii si hai pe partie.
A inceput intai cu plimbari usoare de colo colo, trasa de el, ca sa se obisnuiasca cu echipamentul si sa vada cum se aluneca pe zapada. Apoi incet incet a inceput sa o lase si singura si sa o puna sa se opreasca in plug.
A prins foarte repede miscarea si a rezistat o ora la urcat si coborat. La baza partiei, normal.
La final era cam obosita, am simtit-o eu ca nu ar fi mers mai mult de 50 de minute.
Dar dupa ce am repetat si  noi figura dupa-amiaza, ma mir ca a rezistat si atat. Oricum, Vasi ne-a zis ca are conditie fizica si prinde mai repede decat adultii. Ceea ce pot depune marturie si eu. Sau fundul meu. Dar aia e alta poveste dupa cum spuneam:))
 
 

Comentarii

  1. suuuper!e tare simpatica Andreea pe schiuri!eu zic ca o sa se dea lejer dupa cat de relaxata pare! asteptam filmulete si cu voi acum :D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da..poate in ultima zi. deocamdata nu punem filme cu noi ca ne facem de ras:)). mai ales eu. Azi am cazut de 5-6 ori una dupa alta. Deci pot sa zic ca am invatat sa cad:d.
      MAine insa mi-am propus sa stau mai mult in doua picioare
      Puuup

      Ștergere
  2. Bravo Andreea! E o varsta tare buna pentru a incepe sa schiezi. Bafta in continuare! Diana

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain, si Sot e monitor de ski, fara folos pe mine, poate pe Iulia, desi daca ma gandesc bine o sa-i gasesc un alt monitor de ski:D.
    Andreea e super curajoasa, bravo, imi doresc sa fie la fel si Iulia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oau, ce tare, sot monitor:).eu zic sa profiti si tu. Noi ne-am gandit ca e mai bine sa stim toti trei, ca sa putem mergem impreuna pe partii.

      Ștergere
  4. Concediu placut sa aveti! Bafta in continuare! Sa va distrati la fel de bine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo