Casuta de sub pat

Azi mi-a venit idea sa amenajam o casuta sub pat. De fapt ideea am avut-o de cand am luat noul pat, ca sub el e loc ideal pentru o "casuta" , dar pana acum ne-am tot luat cu altele.
Andreea a fost asa incantata de idee ca era sa ratam iesirea in parc de dimineata, dar pana la urma am reusit sa o conving sa amanam amenajarile pana la pranz.
Am pus o patura pe jos, o alta patura pentru a acoperi intrarea, apoi Andreea a umplut locul cu papusi, cescutele ei de ceai si carti.
Seara, cand pregateam masa, matza s-a "refugiat" in casuta ei si a inceput sa le spuna povesti plusurilor.
Pe intuneric. La lumina lanternei.Ceva despre Rapunzel si mama Gothel, hitul sezonului de iarna:d

Comentarii

  1. ce draguuutz, "her special place ":) super idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da :). cand m-am dus la ea a zis ca n-am voie acolo, ca e "casuta" ei si are treaba.

      Ștergere
    2. in cazul acesta este "her special private place" :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo