De pe la gradi

Nu prea am povestit ce face Andreea la gradi. Presupun ca nu difera prea mult activitatile din gradinite. Important pentru noi este ca se simte bine acolo, vine acasa cu tot felul de noutati si idei, are prieteni si ii place mult mult mult de teacher Vero.
Intotdeauna cand am vazut poze facute in gradinite m-am uitat intai la fetele copiilor. Daca sunt veseli si par interesati de ce fac, e ok. Abia dupa aia ma uit cam ce fac acolo:d.
Aceeasi regula o aplic si la pozele de la gradinita Andreei. Normal, poza surprinde o secunda, mai putin chiar. Poate era suparata doar atunci, apoi a fost vesela. Poate nu ii placea activitatea aia, dar in rest e ok. De aia ma uit mereu la toate pozele, la toti copiii, sa vad cam care e atmosfera generala.
La noi e de bine:)
Am scris recent despre Pestisorul de Aur si dorintele copiilor. Iata si dovada:d. Noi ne-am amuzat copios.


Comentarii

  1. daaaa, arata bine la voi si copiii sunt cu fetele zambitoare si par interesati, asa cum zici tu..
    La noi inca am unele semne de intrebare, ma pregatesc sa scriu si eu ceva despre gradi ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, incerc sa nu pun copii straini pe blog. prea mult. ca na, chestii de privacy. dar da, arata veseli in poze.
      astept povestea voastra.:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo