Lectie de balet

Nu stiu daca am pus vreodata filme de la balet, probabil ca nu, pentru ca nu am niciodata camera la mine. Ba de cele mai mult ori nici nu stam in sala. Totusi, la una din lectiile recente erau foarte multi copii noi asa ca sala s-a umplut de parinti. Am profitat si eu sa vad ce mai face Andreea.
Dupa cum mai povesteam, face cate ceva, nu mult si nu mereu:)). Unele exercitii ii plac mult, cum sunt cele de picioare, altele deloc. Asa ca le ignora:d.
Nu cred ca va fi vreo balerina la viata ei (nu ca mi-as dori), dar deocamdata spune ca ii place si ca vrea sa mearga in continuare.
O sa pun mai jos cateva filme de la lectia respectiva. Sunt destul de proaste, caci telefonul meu este prost. Dar pentru mamicile de fetite care sunt curioase ce se intampla la o ora de balet cred ca sunt utile.
video
video
video
Pe 24 febr. avem lectie deschisa, cu filmare si tot tacamul. Revin cu noutati atunci:d

Comentarii

  1. ce draguuut! uitasem de ca ai facut filmuletele acestea! multumim!pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci merge:).
      da, le aveam pe telefon si am zis sa mai sterg de pe el si le-am gasit;)

      Ștergere
  2. Sunt dragalase!:)
    Si la gimnastica noastra e cam la fel: uneori ii place si face, alteori ignora exercitiile si se joaca liber, eu incerc sa-l aduc la treaba. Nici Costin nu va fi gimnast.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. important e sa le placa ce fac. Si daca mai si invata 2-3 miscari e super:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo