Linguri vorbarete

Cand ai doua linguri de lemn in casa si nu stii ce sa faci cu ele, le transformi in papusi cu par lung...

 
Si pentru ca ne-a ramas vopsea intinsa pe farfurie, am facut si flori din cartoane de oua. PS: 2 sunt facute de tati, dar e secret care:d
Dintr-un balon roz, servetele si aracet, am facut un balon cu nacela si l-am atarnat de lampa, langa randunica. Inauntru, am ascuns o fetita, dar e asa mica incat e aproape invizibila...(sursa ideeii minunate)
Si pentru ca in calatorii intalnesti tot felul de copii, ne-am imaginat ca ei sunt ba de colo, ba de dincolo...
Weekend vesel si colorat!

Comentarii

  1. Cata creativitate pe voi! Frumos!
    Ale lui tati sunt primele doua de sus, din stanga?

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Wow, inseamna ca tati e mult mai artist decat credeam eu!:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo