Pestisorul de Aur


Dimineata, in mod exceptional, am dus-o amandoi pe andreea la gradi si ne-am distrat copios. Caci la vestiar era un panou cu niste pesti galbeni, facuti de grupa ei, insotiti de o lista de dorinte. Fiecare copil enumerase ce ar vrea sa primeasca de la Pestisorul de Aur. Am stat sa citim tot pentru ca era delicios.
Andreea e foarte pragmatica si s-a gandit doar la ea:d. Vrea sa mai mearga cu avionul, sa mai mearga la Predeal si o bentita cu urechi de iepure. Nimic pentru mine sau tati...Totusi, dimineata am auzit-o vorbindu-si singura prin casa ceva despre pestisorul auriu si ce ar putea cere pentru noi. Nu parea sa fi ajuns la vreo concluzie...
Dar o parte dintre copii au "dat din casa" si asa am aflat cam care sunt lipsurile in cazul celorlalti parinti. Cateva exemple:
- pentru tata un parfum, pentru mama ochelari
- pentru tata o crema cu miere ca are o buba la ochi, sa nu mai mearga la doctor.
- pentru tata o masina. mama are de toate.
Asa ca atentie, Pestisorul de Aur aude tot:d
Update: fii-mea mi-a spus in seara asta ca a cerut si pentru noi ceva: cafea pentru mami si bere pentru tati:))

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...