Carti despre luna, un trigru si o casa cu pirati

In ultima vreme am tot cumparat carticele de pe bookdepository. Cred ca am mai povestit de site-ul acesta, de unde poti comanda carti in engleza, la preturi foarte bune, fara shipping. Eu am luat initial pentru mine, dar mai nou am inceput sa iau si pentru Andreea.
Chiar daca engleza ei se reduce la cateva cuvinte uzuale si cantecele indescifrabile, imi place sa-i citesc din cand in cand si sa-i traduc. Cartile de care va zic mai jos au grafica foarte frumoasa, asa ca le capteaza imediat atentia copiilor, subiecte amuzante si un limbaj simplu, asa ca in timpul lecturii poti insista pe anumite cuvinte, ca sa le retina.
De exemplu din povestea cu luna Andreea a invatat cuvantul moon si ladder si a repetat inca vreo 5-6 cuvinte pe care le stia de la gradi. Cam la fel facem la fiecare carticica.
Dar ele merita citite si doar pentru poveste in sine, ca o alternativa la cartile in romana. Uneori seara, cand o simt obosita, tati (responsabilul oficial cu povestea de culcare) le traduce pe loc pur si simplu si mai vorbim eventual un pic pe poze.
Nu stiu daca ele sunt traduse si in romana, dar e si asta o varianta daca le gasiti.
1. Papa, please get the moon for me
Un filmulet de prezentare a cartii am gasit aici, unde se vede foarte bine interiorul. 
Noua ne place tare mult cartea asta si am citit-o de multe ori in ultimele zile. Andreea oricum cauta mereu luna pe cer si am mai vorbit cu ea despre stele si planete si cum calatorim noi prin spatiu, asa ca povestea a venit ca o completare. In urma ei i-am povestit din nou despre fazele lunii, apoi ne-am imaginat cum e pe acolo pe sus (pentru ca este o poza maaare in carte) si discutia s-a extins la "hai sa imi arati si cum arata planetele" (asa ca trebuit sa sap prin biblioteca dupa cartea cu planete:D), si care e cea mai mare, care e cea mai mica, care e gri, care e portocalie, cum a ajuns omu pe luna, cum s-a intors, etc. 

Este povestea unei mamici si a unei fetite care primesc vizita unui tigru extrem de mancacios.  E un prilej bun pentru copil sa repete sau sa invete numele alimentelor de prin casa, avand in vedere ca uriasul animal infuleca tot ce primeste si se serveste si singur din frigider:d

Asta a fost mega ultra hit la noi in casa. Andreea m-a pus sa o citesc de nenumarate oi si de multe ori o suprindeam intrebandu-se singura "where is the green sheep? where is the pink sheep?...". Intr-o zi carticica a calatorit cu ea la gradi, unde a rugat-o pe teacher Vero sa o citeasca si celorlalti copii. Deci, hit ce mai. 
Textul in sine este foarte simplu, invartindu-se in jurul intrebarii unde este oaia. Evident:)). 
Oaia mica, oaia mare, oaia grasa, oaia slaba, oaia care sta, oaia care alearga..si tot asa. La final de tot apare in sfarsit si oaia verde:d

este o poveste un pic mai lunga si mai complicata si cred ca e ideala pe la 5 ani, cand deja copilul o rupe un pic pe engleza:d. Deocamdata noi o citim in romana si o mai intreb din cand in cand cum se spune la diverse lucruri din poze. Pe scurt este povestea unor copii care se temeau ca in casa vecina stau niste pirati, dar descopera ca de fapt statea doar o batranica. In schimb, o alta casa din apropiere era locuita de extraterestri. 
Eu am cumparat-o cand am vazut pasiunea Andreei pentru Jack, capitanul Hook si ceilalti pirati de pe Disney Junior, iar ea a fost incantata sa recunoasca hainele lor in carte. La fel a fost amuzant sa descopere diferitii extraterestri caraghiosi pititi prin diverse colturi. 

Comentarii

  1. Aaa, ce idei faine de carti in engleza!
    Noi avem o intreaga serie cu Elmer (Elmer and WIlbur, Elmer and Rose, Elmer and the Hippos, etc) pt ca la Mih la gradinita astea sunt in mare voga. Sunt simpatice.
    Si noi am comandat pe bookdepository ca pe-aici nu m-am prins unde se gasesc. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite cu Elmer nu am.O sa caut si eu sa vad cum sunt.
      E o tipa pe facebook care aduce carti in engleza. https://www.facebook.com/cartienglezacopii?ref=ts&fref=ts

      Dar nu au preturi mai mici...

      Ștergere
    2. mda, atunci tot bookdepository ramine ca au si livrarea gratuita ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo