Ultimul weekend de iarna la munte

Desi e primavara, ba chiar jumatatea lui martie, weekendul trecut ne-a nins la munte. Prognoza mea ca va fi soare si senin nu s-a adeverit. Asa ca a fost innorat si frig. Dar frig rau, gen minus 6-7 grade la pranz, de nici asta iarna iarna nu mi-a batait asa nasul.
Cu toate astea am zis sa nu hibernam ca liliecii in casa si sa profitam un pic de aerul de munte. Am facut o plimbare cu masina pana la Trei Brazi si de acolo pe jos pana la Cabana Secuilor. Drum lejer, la vale, cu ochii in munti si brazi. Era perfect daca nu dadeam peste un nene pasionat de viteza si ATV_uri, care se ducea ba la vale, ba la deal, razant pe langa noi...Sa zicem ca l-am injurat un pic, in gand, sa nu ne auda copilele.
La cabana am baut ceai cald. De fapt eu am baut doua ceaiuri pentru ca Andreea a luat doar o gura, dupa care a zis pas si s-a distrat cu betele de lemn. Dinti de castor cica...
La intoarcere matza si ta-su au abandonat drumul drept si s-au dus prin coclauri, pe la vale, pe la deal, prin zapada...
A fost frumos, agitat, jucat, cantat, dansat, ma rog..weekend clasic la casuta de la munte:).
Dar frig. Asa ca urmatoarea iesire in zona o s-o facem mai pe soare. Sper:)
Dintii de castor
 Caciula hidoasa revine!
Patru fete si o inghetata

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo