Munci agricole de primavara

Deci cica in viata trebuie sa plantezi ceva. O floare. O tufa. Un copac. Ceva. Sa creasca si sa ramana dupa tine. Pai am bifat. Am plantat 4 copaci, ca poate se prinde unu din ei, si 2 tufe de coacaze (desi una cred ca e de afine, dar vom vedea...), si am pus niste seminte de flori si de salata in ghivece. Eu zic ca vesnicia e asigurata:d
Cei patru pomi sunt 3 meri si un prun. Habar n-am daca sunt potriviti pentru zona de munte unde au ajuns saracii de ei, iar primavara asta iernoasa cred ca i-a speriat de tot. Dar asta e. Sa se obisnuiasca!
In timpul procesului de facut gropi am descoperit si un izvor intr-un colt al curtii asa ca daca vreau vreodata fantana arteziana cu statui am cu ce sa o umplu.
Lasand gluma la o parte a fost amuzant sa gradinarim un pic. Am curatat tufele batrane de coacaze si am studiat zmeura, care inca sufera de pe urma zapezii, trantita la pamant si uscata. Asteptam putin soare sa apare si tulpinile de anul asta. 
Despre frunze si flori nicio sansa inca, avand in vedere ca e un frig umed si cetos pe la munte si soarele nu se prea arata. Cei doi corcodusi mari au inca ramurile tepene, iar liliacul nu are niciun  muguras. 
Veveritele insa par sanatoase, au trecut cu bine peste iarna. Au blanita curata si stralucitoare, topaie vesele pe gard si fura grabite nucile puse special pentru ele. Dimineata, pe la 6, niste pasari nevazute canta cu galagie mare in curte, spre supararea mea. Norocul lor este ca la un moment dat tac, sau pleaca dupa mancare, nu-mi pasa,asa ca reusesc sa mai atipesc un pic. Pana la 7 juma cand pitigoiul casei incepe sa se fataie in pat si sa dea semnal ca gata, orele de somn s-au terminat, faceti bine si haideti sa ne trezim ca avem de sapat, de plantat, de desenat, de alergat mingea prin curte...
Intorsi in urbe am pus doi coacazi in ghivece, plus niste seminte de flori agatatoare pentru balcon. Asa ca am ghivece cam pe la toate geamurile din casa, in asteptarea caldurii, sa le pot scoate pe balcon.
cam asa am facut noi weekendul trecut:)
tufele de coacaze inainte de drujba:D
si dupa...
descoperind izvoru'
diviziunea muncii
fatza cu gusa

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...