Party no. 4

Ieri am supravietuit petrecerii:d. Party number 4 a fost la un loc de joaca, nu afara cum as fi vrut eu. Am facut rezervarile cand inca afara era ambiguu daca e toamna sau iarna tarzie asa ca mi-a fost teama ca sfarsitul lui aprilie nu o sa fie chiar cu soare. M-am pacalit. E de-a dreptul vara afara asa ca am fi putut sa serbam matza intr-o curte la soare. Dar asta e asa, o fitza a mea, caci dansa si ceilalti mici alergatori s0au simtit super bine calarind saltele si topaind pe plasa.
Tortul a fost cu Sirena Ariel, la cererea Andreei.
Tot sirena a fost si animatoarea, care a venit insotita de print, spre surpriza noastra. Aici am avut o mica problema pentru ca oamenii pareau complet pe dinafara in ceea ce priveste jocurile potrivite la 4 ani, asa ca primele 15 minute au generat doua lovituri cap in cap soldate cu plansete si o gramada de frustrari printre cei mici. Sirena s-a gandit ca ar fi amuzant sa ii puna sa se alerge intre ei si sa-si zmulga unul altuia niste clesti prinsi pe spate, cel care aduna mai multi clesti primind niste "diamante". Normal ca au inceput nervii ca ala are 2 diamante si alalalt doar unul sau deloc..Si da-i negocieri si explicatii. Pana la urma am sugerat sa joace altceva cu ei si lucrurile s-au mai asezat...
 
 
 

La capitolul cadouri a fost superb, toate fiind minunate si foarte indragite de Andreea: o trotineta cu 2 roti marca Hello Kitty:D, carti cu zane, carti de scris, jocuri, hainute haioase, lego (PS: Mari de cand a primit cutia construieste in continuu case pentru Hello Kitty:d)
 De la noi matza a primit un pinguin, dupa ce in ultima luna mi=a tot spus ca vrea de ziua ei un "pinguin mare pe care sa-l tina in brate". N-a fost usor sa gasesc insa un pinguin, animal care pare sa lipseasca din oferta de plusuri de la noi:d. Pentru situatii de genul acesta recomand Nasturelul Fermecat, sub care se ascunde o mamica talentata si foarte draguta (pinguinul a venit insotit de 3 pestisori colorati tot din panza si o scrisoare tare dulce pentru Andreea)


Una peste alta a fost o petrecere draguta. Andreea s-a agitat rau, dar rau de tot:d, iar eu am putut sa stau un pic de vorba cu mamicile invitate, pe care tare as vrea sa le pot vedea mai des....

Comentarii

  1. La multi ani minunati Andreea!
    Frumos tort!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani in avans!!!
    A fost mare distractie acolo! Iar tortul e spectaculos!
    Ma repet: tot mai frumoasa e Andreea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim muuult!
    E frumoasa, dar si matzaita rau uneori. Compenseaza:))

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Andreea! Sa cresti mare si sanatoasa si sa ii distrezi in continuare pe ai tai parinti cu nazdravaniile tale! Pup, Rox!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup si eu Oana! Multumesc mult de urari!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo