Plusica si alte pasiuni

Pasiunile la 2, 3, 4 ani sunt mici si trecatoare. Sau mari si trecatoare. Sau asa ar fi de asteptat, dar nu se intampla mereu...
Intai a fost nebunia cu Alba ca Zapada, vizionata si citita pana o uram, cand ajunsesem ca aud vocea vrajitoarei peste tot ("vocea meaaaa, vocea meaaaa" - initiatii stiu despre ce vorbesc...). Dupa vreo juma de an am scapat de dansa, cred ca a coincis cu mersul la noua gradi, unde prezenta copiilor mai maricei a adus noi pasiuni in familie.
De exemplu Fulger. Ha, nu va asteptati la asta, nu? Da, masina rosie face furori si la noi. Nu asa rau ca Alba ca Zapada, dar totusi e o cerere care revine destul de des. Pentru desenele cu Fulger. Sau carte.
O alta nebunie frumoasa a fost adusa de tati, care i-a pus matzei desenele cu Wall-E. Weelll,....cred ca am vazut Wall-E de zece ori in zece zile. Adica zilnic, juma dimineata, juma seara:d. Nu ma deranjeaza pentru ca imi place mult, mi se pare un desen extrem de simpatic, gingas si plin de caldura. Roboti-defecti, roboti-defecti...se aude din cand in cand prin casa...
I-a placut asa mult ca a vrut neaparat sa duca DVD-ul la gradi, sa il arate si celorlalti copii. Care nu stiu daca au impartasit pasiunea Andreei pentru Wall-E si Eeeeva, dar de vazut au vazut desene:d
Mai avem normal iubitea nestirbita pentru zane, la orice ora din zi si din noapte. Pentru albine, buburuze si T-Rex.
Plus monstruletii...Relatia Andreei cu monstruletii este ceva de studiat si eu o intretin cumva asa, la nivelul amuzant si copilaresc, pentru ca daca ceva te face sa razi nu are cum sa te sperie. E adevarat ca uneori ma mai intreaba daca exista monstrii adevarati, o linistesc ca nu, vorbim, povestim si teama dispare. Compania Monstrilor ne-a ajutat mult sa ne putem imagina monstrii ca pe niste personaje caraghioase, nu teribile, caci cine s-ar putea speria de Mike, monstruletul cu un singur ochi? Sau de Sullivan, marele blanos?:d
In zona mai pasnica a pasiunilor Andreei se afla Plusica, fetita "din Africa" dupa cum ii zice Andreea, care "vindeca" jucariile. Matzei ii place de mult timp sa se joace de-a doctorul, are grija de papusi, le consulta, le face injectii, etc. Asa ca desenele cu Plusica s-au suprapus perfect peste o pasiune deja existenta. Cand le prinde la Disney Junior nu e chip sa o dezlipesti de ecran pana nu se termina. Asa ca m-am gandit sa fac rost de o Plusica, astfel incat sa se poata juca cu ea pe bune, sa intre in rol, sa-si imagineze lucruri. La noi n-am gasit din pacate asa ca am comandat de afara. A venit acu vreo doua zile. Nu are rost sa va explic ca de atunci nu s-a mai dezlipit de set.  


Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...