Post despre nimic

Ce mai facuram noi? Pai cam nimic lately. Ma bantuie o lene si o oboseala teribila asa ca seara nu am chef de nimic. Recunosc, sunt oribila...
Zilele astea profit de pasiunea Andreei pentru desen ca sa o las sa deseneze:d. Adica nu fac nimic cu ea, cel mult admir cate un tablou, sugerez ce sa mai deseneze (nu ca ar tine cont de sugestiile mele sau ar trebui...) si astept cu entuziasm ora de culcare.
Masa de seara e un chin pentru nervii mei caci dureaza prea mult de cele mai multe ori si presupune conversatii de care nu am chef. Dar pe care imi impun sa le avem. Gen ce a mai facut fiecare peste zi, ce s-a mai intamplat la gradi sau acasa...Hai mai ia o gura de spanac, hai mai zii de x copil, vezi ca ti-a ramas painea (desi de fapt as vrea sa zic "te rog mananca in clipa asta sau iti iau farfuria din fata, te pun in pat si ma duc sa ma culc..")....
Apoi laptele. Aici e simplu caci se duce singura la tv si se uita la desene pana termina cana. E rituatul ei de baut laptele si nu pot/vreau:d sa o scot din el. Apoi baita, apoi povestea citita de tati. Alt chin pentru mine lately, caci nu mai am rabdare sa ascult nimic despre zane, printese, animale mici sau mari. Ma asez pe scara de la pat si imi imaginez momentul cand imi voi putea pune capul pe o perna. Sa zac. Nu neaparat sa dorm, cat pur si simplu sa zac si sa nu trebuiasca sa fac nimic. Sa nu raspund la intrebari, sa nu ajut, sa nu distrez, sa nu creez, nimic... Sunt oribila lately....
Si pe langa toate astea matza are bronsita de duminica. Adica tuseste si cand zic tuseste inseamna ca ultimele nopti au fost un cosmar. Pentru mine mai ales pentru ca ea pare sa doarma si cand tuseste. Eu nu. Eu fac ture, cu apa, cu sirop, cu pipait sa vad daca a transpirat, cu mangaiat pe par sa o linistesc..Apoi inca 20 de minute de picoteala, alta criza de tuse, alte ture prin casa...Sunt zombi. Nu mai am nici idei, nici chef de nimic. Azi pare mai bine, Slava Domnului, asa ca am sanse sa imi revin cu somnul noptile urmatoare.
Da, tot postul este despre mine:)).
Intr-una din serile de saptamana trecuta, inainte de oboseala si muci si tuse si astenie, am facut un curcubeu. E super simplu si de efect. N-am facut si picaturile de ploaie. Deja incepuse sa se manifeste lenea...

Comentarii

  1. Te înteleg tare bine! Sotul meu ajunge tîrziu, de cele mai multe ori, dupa momentul povestii de seara, si atunci sînt literalmente epuizata, de metrou, vorbit pe drum cu fata, vorbit cu ea la masa, discutat carti si alte discutii de 3 ani si jumatate. E adevarat ca sînt discutii pline de farmec, de cele mai multe ori, dar în momentele de maxima oboseala, pe care le descrii tu, nu visez decit sa fiu în pat. Cînd nu mai pot nici citi (si cere, frate, cel putin 8-9 carticele), îi pun CD-ul cu povesti, îi place mult sa asculte pe întuneric; si adoarme si tîrziu, pe la 10 (din motiv de siesta la gradinita). Cred ca e si oboseala asta de trecere de la un anotimp la altul, cel putin aici la Paris am trecut brusc de la iarna cu 2-3 grade la o primavara cu peste 20, nici nu stii, sa scoti sandalele, sa mai pastrezi umpic puloverele... Sanatate si odihna cît mai multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adi:). Sper sa ma pun pe picioare in weekend... A fost o primavara tare uratica si obositoare pentru organism, cu frig mult si acum e cald. Cred ca si de la asta ma simt asa, da:)

      Ștergere
  2. Oh, da, recunosc lenea asta. De sezon.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sper si eu, ca trece din luna mai incolo:)

      Ștergere
  3. Of, si Matei are bronsita. La noi cel mai chinuitor e ca trebuie sa stam in casa pana se face un pic mai bine si e greu de intretinut un copil de 3 ani jumate cu multa energie neconsumata:) Norocul meu ca Stefan e un bebelus asa de cumsecade.
    A fost intr-adevar o primavara ciudata, si eu am resimtit-o friguroasa si obositoare, dar se face cald si ne refacem:D
    Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatate multa Alina! Cred ca cu 2 e si mai complicat cu bolile...
      Eu am iesit cu Andreea pe afara cate un pic pentru ca nu a facut febra si nu mai avea stare in casa. Dar ma enerveaza vantul asta de afara..nu prea am curaj sa stau mult cu ea prin el:(

      Ștergere
  4. Ah, Roxana, daca ai stii cat de bine te inteleg.... Eu profit putin ca sunt doua si le pun sa se joace impreuna, ca altfel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu profit ca se joaca si singura, dar profit cam mult in ultima vreme..Trebuie sa ma scutur un pic de oboseala asta..Pupici Oana!

      Ștergere
  5. ce bine de tine ca are pasiuni individuale...e foarte bine sa o mai lasi si asa, chiar mi se pare extrem de corect sa se invete cu un 'time of her own' - asta daca tot iti permite copilul. al meu tine mortis sa participam impreuna la orice activitate...si oricat de benefic suna in teorie, in fapt este destul de obositor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia, ea sta si singura, isi face de lucru, se joaca, "citeste", dar imi dau seama ca oricum stam putin impreuna seara asa ca incerc cat mai des sa facem lucruri impreuna. Nu imi iese insa mereu...Al tau e mai mic, mai ai rabdare vreun an:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo