Primavara! In sfarsit!

Pentru ca eram serios pe punctul de a cadea in depresie de prea mult frig si nor. N-am problema neaparat cu partea de frig (desi nici aia nu imi place ), dar partea de nor, gri gri, mult gri, si peste gri inca niste gri, cu vant. Si ploaie. Aia da, imi creeaza depresii.
Dar am supravietuit acestui inceput de primavara oribil. Si finally in parc miroase a iarba si flori. Nush daca ati ajuns in parc inca, dar astazi miroasea sublim.
Andreea e si ea in extaz, topaie ca o capra si culege toata ziua flori. Cauta buburuze si le face casa din iarba.  Studiaza ramele. Admira albinele cocotate pe florile alea galbene no-name de cresc peste tot.
Cam asa...
 
 
 

Comentarii

  1. off topic - Roxana, recomandasei tu la un moment dat o valiza Trunki pt copii. Ti se mai pare utila? vine ziua unei fetite de 4 ani si ma gandeam la Trunki. totusi mi se pare putin ciudat de carat, in sensul ca nu are toarta din aia mai mare sa traga singura de ea.
    Mai recomanzi? :)
    Ca deja jucarii si haine are o gramada. Thx, Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt haioase alea de la trunki, dar nici mie nu mi se pare comod de carat. E asa, de fitze. Mai bine ii iei un troller simpatic.

      Ștergere
  2. tot mai frumoasa.
    Si-al meu rupe din alea din alea galbene sa mi le dea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu abia astspt sa dispara astea galbene:d. ma bucur multa ca primesc floricele de la fii-mae si ca ii place sa le culeaga, dar trebuie sa le car cu grija pana acasa si sa le pun in apa. A doua zi sunt pleostite, le aruncam, culege altele...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo