Amorteala

Nu am plecat la mare. Nope...desi...
Nu am plecat nici la munte. Desi nici acolo n-ar fi fost rau.
N-am plecat nici la gratar, nici la mici, nici la padure nici la lac. Nicaieri. Am plecat la munca:)). De unde si entuziasmul meu zilele astea. Ma tarasc amortita pana la ziua de vineri care e libera si cand am de gand sa-mi iau revansa si sa plecam un pic pe langa Bucuresti. Ideea ar fi sa mergem la Comana, ca tot facura parc de aventuri si se plimba si barci pe acolo...
In rest, matza a tinut-o doar in petreceri zilele astea. Dupa a ei sambata, au urmat doua duminica, la doi baietei prieteni, una ieri, la gradi, din nou a ei:d, si inca una azi, la Mariuca. Deci party party sa se simta. Acum intram in perioada de liniste, post-petreceri la piticii din gasca, proaspat detinatori ai varstei de 4 ani, si pre-concediu.
In afara de momentele cand e super haioasa si vorbareata si simpatica, Andreea e cam matzaita-plangacioasa. Daca o atingi cu un varf de deget, incepe sa planga ca ai lovit-o si o doare. Daca o superi cu ceva, plange. Daca  tipa vreun copil la ea, plange. Deci ce sa zic, plange cam din orice :d. Nush de ce si nu prea stiu cum sa rezolvam, pentru ca de cate ori vorbim cu ea si ii explicam ca nu trebuie sa planga, ci sa spuna in cuvinte ce o deranjeaza zice ca asa e, ca asa o sa faca data viitoare, dar pana la urma tot la plans ajunge...Asteptam sa treaca sau sa ne vina vreo idee geniala.
 
 
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo