De Paste

Ca in fiecare an Pastele l-am petrecut in familie, cu toti bunicii, cu matusa Cristina  si cu Dragos. De data asta am fost in "deplasare' la una dintre perechile de bunici disponibile, pentru ca ne-a fost lene sa mai pregatim multe multe aperitive neobisnuite ca la Pastii si Craciunii trecuti. Am fost lenesi si am prestat doar un tort. Mi s-a pus mie pata sa fac un tort curcubeu, desi sunt afona la prajituri si in afara de briose nu am reusit sa fac nimic fara sa ard sau sa las crud pe dinauntru. 
Evident ca pana si reteta super simpla de la tortul curcubeu la mine s-a complicat pe parcurs, pentru salvarea situatiei, asa ca la final continea multe alte ingrediente fata de original... Compozitia a iesit mai putina decat trebuia asa ca am mai folosit inca 2 oua in plus fata de cele 7 de la inceput, praful de copt se pare ca a fost ineficient pentru ca cele 6 blaturi pufoase au iesit un soi de omlete turtite, iar crema a fost prea moale asa ca am adaugat migdale rase si coaja de portocala si lamaie. Pentru ca mi se parea inca prea moale, am adaugat si o banana, pe care insa am uitat sa o tai felii inainte sa o amestec in compozitie, asa ca unele bucati au ramas neblenduite...In fine, la final nu arata deloc a tort ci a ceva cazut de pe masa si refacut in graba, asa ca l-am ornat cu M&M pentru ca camufla dezastrul...
 Daaar, dincolo de toate dezastrele petrecute in timpul prepararii, tortul a fost delicios, dovada suprema fiind ca pana si Andreea a mancat o felie intreaga, in conditiile in care ea ciuguleste de obicei doar martipanul.
Dupa masa am evadat in parc. Mie imi era dor de role asa ca am iesit cu ele, dupa 3 ani de pauza. Andreea pe trotineta, Dan pe bicla. N-am cazut decat o data si am genunchii juliti:d. Din pacate a trebuit sa renunt la role si sa imi iau si eu bicla de acasa pentru ca in cei 3 ani de pauza cred ca mi s-au marit picioarele, pe latime:d, si rolele ma strangeau...
 A fost o zi de Paste linistita, cu oamenii dragi alaturi, cu parcul destul de aerisit ca sa te poti bucura de el fara invazia de oameni din weekendurile obisnuite.
Sper ca toata lumea a avut o zi frumoasa astazi:)

Comentarii

  1. Sa stii ca tortul vostru arata tare dragut. Si cred ca a fost si super-gustos!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo