La Comana

Astazi am inaugurat excursiile la Comana pe anul asta. Anul trecut am fost de vreo 2 ori si ne-a placut, ambele vizite fiind in interiorul parcului national, in zona de padure.
De data asta ne-am dus la Casa Comana, care, pe langa restaurant, are si un mini-aventura parc, inclusiv cu un circuit de la 5 ani (care insa cred ca merita incercat si de pe la 4-4.5 ani de aia mai cataratori din fire), loc de joaca (mic, dar exista), inchieri de barci (pentru o ora pe balta - o mica parte din Delta Neajlovului este deschisa publicului, dar merge asa, de o fatzaiala), tiroliana peste aceeasi balta, inchieri biciclete, paintball, tras cu arcul si teren de fotbal.
Noi ne-am ocupat doar de locul de joaca si de partea cu barca de data aceasta, dar vrem sa mai mergem acolo si sa testam si traseele din aventura parc.
Cea mai trista experienta a fost cea culinara. Cele doua restaurante din zona lacului arata foarte dragut, fiind amplasate chiar pe marginea apei, la umbra, sub copaci. E aer curat, liniste, racoare...Dar la partea cu mancarea e ca la loterie. Dan a avut parte de mici nefacuti, eu am primit frigarui de pui cu legume super ok, Andreea a primit o portie de cartofi la cuptor cu unt dar eram cam prea inmuiati si usor slinosi, iar salata comuna a fost ca la orice restaurant, fara gust. Deci nu e dezastru, dar la cum arata complexul in rest ai asteptari mai mari. Daca vrei sa sari peste partea cu mancatul acolo, poti veni cu cosul de picnic/lada frigorifica si mananci undeva pe la padure sau pe langa lac. Se practica.
Dar oricum e un loc misto, la padure, aproape de Bucuresti. Deci e de mers pe timpul verii ca sa mai scapi de canicula.
 
 
 
 
 

Cand ne-am intors in Bucuresti, pentru ca matza dormise un pic in masina, ne-am oprit la Antipa, unde este Expozitia de Fluturi Exotici. Vii. Mica, dar draguta. E amenajata intr-un cort in gradina muzeului si fluturii sunt chiar spectaculosi. Mai mici, mai mari, foarte colorati. Cei mai deosebiti sunt niste fluturi mari, cu interiorul aripilor albastru si exteriorul maro. Partea proasta e ca sunt cam lenesi si pana zboara unul sa-l vezi calumea trebuie rabdare:)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo