Inot, hobby si idei


Saptamana trecuta am reusit in sfarsit sa ne organizam si sa ducem matza la inot.
Aveam in plan mai demult sa reluam balaceala, dar pentru ca nu se mai putea la Complexul Olimpia, la instructorul de anul trecut, am cautat alte variante. Am gasit ceva, ok ca pret dar departe si ceva mai scump dar aproape. A castigat varianta mai comoda:d.
Asa ca dupa o lectie de proba sambata trecuta, vinerea asta oficial lectiile.
Nu va imaginati ca la 4 ani sau la 3 sau la 4.5 ani invata sa inoate. Abia pe la 5 se intampla asta. Deocamdata, dupa cum am inteles de pe la instructori, scopul balacelii este sa se invete cu apa, sa invete sa nu respire sub apa, sa nu se sperie daca intra la fund, sa invete miscarile de baza, gen dat din maini si picioare coordonat, si sa-si formeze un corp armonios si puternic. Plus sa se balaceasca in voie vreo ora:D.
In mod normal instructorii recomanda 2 sedinte pe saptamana, dar noi am optat pt una. Deja Andreea merge si la tenis cu gradinita, plus balet duminica, deci cred ca e cam suficient.
In schimb nu mai avem timp deloc pentru activitati acasa, cum faceam in iarna. Soarele de afara si parcul de vizavi de bloc ne indeamna sa stam mai mult plecati. Ne intoarcem in casa pe la 8, pentru masa de seara si baie. Si cu asta ziua s-a dus. Mie imi lipsesc cele 1-2 ore cand stateam impreuna si apucam sa mai bricolam sau sa invatam cate ceva...O sa incerc sa mai fac totusi cu ea cate ceva din cand in cand ca sa nu ne iesim din mana:p
Hobbyul momentului este sa puna masa. Doamne fereste sa aseze altcineva farfuriile pe masa ca iese foc. Eu i le dau jos din dulap, ea le aseaza pe masa, alege furculite si cutite, pune servetele la fiecare, amesteca salata, incearca sa taie ceapa si rosiile, pune pahare pentru apa sau bere. Asta dupa ce de vreo luna o cam las sa-si aleaga singura hainele si sa se imbrace, intervenind doar daca sorcova e prea sorcova sau nu se potrivesc cu vremea  de afara. In rest e treaba ei. Pluuus, a invatat sa-si prinda agrafa la bretonul urias asa ca munca mea se reduce semnificativ per total:d.
Daca ar fi la fel de atenta sa-si sufle nasul cand are muci ar fi minunat....
Si pentru ca eu sunt mereu in cautare de locuri unde putem merge cu Andreea prin weekend, am zis sa va zic despre un bistro nou, la care inca nu am ajuns:d, doar am citit de el. Din poze pare misto pentru copii, chiar si pentru simplul motiv ca are o curte maricica, imprejmuita, cu pietricele. Bagati un ochi si daca ajungeti inaintea mea sa spuneti cum e:)

Cam asa:)

Comentarii

  1. Si noi stam mult pe afara. De multe ori Costin e sa obosit seara, dupa gradi dimineata si psiholog si apoi parcuri dupa-amiaza ca vrea sa se culce imediat dupa baie, asa ca ni s-a intamplat sa se culce fara lectura de seara, spre marea mea dezamagire.
    la ei la gradi au optionale tenis si inot, dar dupa 3 ani, asa ca daca rezistam la gradi asta din toamna merge si Costin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e mai bine daca le face prin gradi, ca iesi mai ieftin. Noi facem tenisul prin gradi,d ar inotul pe cont propriu si costa 50 de lei sedinta...

      Ștergere
  2. Noi am cumparat echipament complet: ochelari, casca, costum de baie cu totul, etc si ne-am trezit ca nu mai vrea dupa prima sedinta. Am fost la piscina inaugurata recent in cadrul Liceului Dante Alighieri, dar am inteles ca e acelasi proprietar ca la Stadion Olimpia (oricum conditii super)- noi am platit 250 /12 sedinte.Ma rog, le-am explicat situatia celor de acolo si au zis ca putem lua ore inviduale (600 ron/copil/luna dar se accepta si 2-3 copii, si suma se imparte ceea ce e foarte tare, se poate ocupa mai bine de ei iar pretul e mai avantajos ca la "gramada"....mai ramane s-o convingem) nu am inteles de ce n-ati putut merge la Stadion Olimpia la instructorul de anul trecut? la tenis de camp mi se pare fain, dar ma gandesc ca nici nu poate tine racheta bine in mana, sau....Andreea cum se descurca, nimereste mingea? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A mea vad ca e fana inot asa ca mergem ianinte. Nu stiam de piscina de la Dante Aligheri. Suna tare bine...dar e complicat sa ajung cu ea acolo dupa gradi.Oricum, ar fi super sa reusiti sa mergeti.
      N-am mai putut la Olimpia pentru ca tipa cu care a facut anul trecut vrea grupa de minim 5 copii ca sa faca acolo si n-am gasit destui amatori, plus ca pretul era acelasi, tot 50 pe ora. E mult mai ieftin prin gradinita, dar la noi nu e optional de inot.
      LA tenis nu face chiar tenis:d. Adica partea aia cu tinut racheta si lvit non-stop in minge se face mult mai incolo, dupa 5-6 ani. Deocamdata sunt jocuri de coordonare, sa tina mingea pe racheta, sa o loveasca nush cum, sa mearga cu ea printre jaloane, sa se fereasca de minge facand doar anumiti pasi, etc. Mie imi convine ca face miscare in aer liber, mai ales ca noi seara nu prea mai apucam sa stam asa mult in parc.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo