Printesa razboinica

Asta seara, dupa inot, am fugit direct acasa, ba prin ploaie, ba pe langa. Si daca tot ne tinea vremea blocate, am decis sa ne jucam cu figurinele noi cu indieni. Povestea despre indieni o citise deja tati cu o zi inainte asa ca eram oarecum in tema.
I-am aratat pe glob unde au trait indienii, de unde au venit oamenii albi, i-am aratat in poze cam cum aratau unii si altii,am povestit despre casele lor, despre cum isi faceau haine, cum pregateau mancarea...Totul in joaca, cu cat mai multe momente de "prosteala" in care ne imaginam ca facem focul si aducem ceaunul sa facem mancare sau ca tragem cu arcul si prindem un bizon. Sau ne pregatim de lupta si dansam in jurul  focului.
Pentru asa aventura era evident nevoie de recuzita, aka bentita cu pene, care nu stiu cum se chema la indieni,pe  care am bricolat-o impreuna
Si de Pisi, ca na, doar nu putea lipsi tocmai el din poveste..
 
 
 La un moment dat Printesa Razboinica s-a suparat. Pazea din calea ei:d
 La final am facut si o poza de grup,sa ne amintim de seara indiana....
Va trebui sa mai fac loc pentru intamplari d-astea si alta data, chiar daca vara suntem tentati sa stam doar pe afara. Andreea e incantata de orice punere in scena si e clar ca intelege mult mai bine orice poveste daca o poate vizualiza. Cartea de la Aramis este foarte colorata si clar scrisa, dar adeseori limbajul e putin dificil pentru 4 ani, cu multi termeni noi si lucruri ce trebuie explicate. Ea nu se potriveste unei citiri de culcare, dovada ca Andreea mi-a declarat dupa lectura ei ca "nu prea am inteles ce zicea tati acolo...":d. Reluata insa pagina cu pagina, cu explicatii si exemplificari, povestea a curs mult mai bine.
O sa caut ceva similar si despre Africa si Asia pentru ca donsoara e foarte curioasa cum sunt/traiesc/arata oamenii din alte tari sau continente si astfel de "seri internationale" sunt modul ideal de a povesti despre ei. Deocamdata mai am in raft Piratii si Faraonii...Cred ca vom arata bine in rol de Barba Albastra si Cleopatra:d

Comentarii

  1. Noi inca nu am vorbit despre indieni, nici ca avem carti despre ei, dar intai trebuie sa citesc eu ca sa reusesc sa-i spun, insa pentru inceput bricolam si noi bentita cu pene, asta sigur o sa-i placa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e haios si simplu de facut.Eu i-am facut conturul frunzei si am pus-o sa le decupeze, apoi le-am capsat eu.

      Ștergere
  2. Abia astept pozele cu voi pirati, ca indience sunteti tare sic!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cautam inspiratie si la pirati:d. O sa studiez desenele de pe disney mai atent

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. nu sunt originale. le imprumut si eu de la alte mamici mai inspirate,le mai adaptez un pic si asta e...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo