Poze cu apa verde

Am prins un pic de net deci bag repede niste poze. Ca idee Zakynthos e foarte frumos, dar ca sa-l savurezi cu adevarat trebuie sa te misti. Nu merge sa zaci la plaja si sa astepti sa vina peisajele la tine:d.
Toate destinatiile presupun un pic de munca.Drumuri serpuitoare,in sus, spre munte, apoi coborari la fel de serpuite spre mare, golfuri mici, ascunse, cu apa turcoaz si stanci abrupte. E minunat. Dar deloc usor daca pitica anunta la fiecare curba ca ii e rau.Asta nu inseamna ca ne-am oprit....Nuuu...cCantam,inventam, strangem dintii si ajungem la destinatie. Acolo...te loveste...superbul....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Azi am inchiriat o barca cu motor si am facut o excursie pana la pesterile Keri,niste grote de fapt sapate in stanca insulei si apoi pana la micuta insula Marathonisi, cu golfuri mici, ascunse, pesteri sapate in stanca, apa bleu si valuri mari in larg. A fost minunat.
Zilele urmatoare o sa mergem si la faimoasa plaja Navaggio,cu corabia "piratilor" pe ea:d.Zona e superba,am vzut-o deja de sus, dar excursia in sine presimt ca va fi deloc pe gustul meu. Chestiile organizate in grup mare,cu 30-40 de oameni, inghesuiti pe un vaporas si indemnati apoi sa faca repede poze si o baie ca expira timpul. Poate ma insel...vedem..:d

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...