Vremea listelor de vacanta

E vremea cireselor, a teilor, a serilor fierbinti, a inghetatei pe bat. E vrea bagajelor. A listelor:d.
Citeam intamplator astazi o lista facuta de mine in vara lui 2011, cand Andreea avea 2 ani si ne pregateam de primul concediu in Grecia. De la lista facuta de mine la realitate a fost cale destul de lunga din cate imi aduc aminte pentru ca am luat mult mai multe jucarii si haine decat a fost cazul. Dar am invatat lectia anul trecut, cand am repetat acelasi drum, cu mult mai putine bagaje inutile dupa noi..
Anul asta fac din nou liste. De fapt eu as fi renuntat de tot la aceasta indeletinicire avand in vedere ca pot la fel de bine sa pun trollerul in fata dulapului si sa indes in el cat incape. Ce nu incape ramane acasa:d.   
Totusi, Dan mi-a aratat dimineata lista lui. Un document ordonat si cuminte, cu strictul necesar.
Si daca latura inginereasca a familiei mi-a sugerat sa fac si eu ceva similar, iata, o sa-i dovedesc ca si latura artistica este capabila de putina organizare.

Haine Andreea: 5 tricouri, 3 maieuri, 1 pantalon scurt, 1 blug, 3 bluze maneca lunga, 2 fuste, 2 rochii, 1 hanorac, pelerina ploaie, sandale, papuci plaja, 3 sosete, 10 chiloti, pijama, slip, batic soare (nu suporta palariile), aripioare si ochelari apa.

Medicamente: Nurofen, Paracetamol, Aerius, Biotics, Debridat, Rinoneft, sirop ridiche neagra, ceai ghimbir (cica ajuta la raul de masina. incercam...), termomentru, Fenistil

Jucarii: Pisi, Maimu, hartie si creioane de colorat, 3 carti, set jocuri cartonate de sters (nush cum le cheama, ceva cu 100 de jocuri pt calatorii...). Tableta  cu desene pt masina (daca nu vomita dupa primele 3 scene...)

This is IT. 
Fara jucarii de plaja, ca ocupa loc si se pot lua si de acolo cu 3-4 euro. 
Fara set de pictat, plastilina si alte tone de jucarii care sa zaca in camera. Nisipul si marea sunt suficiente. Stam in camera doar pt somn oricum...
Fara piscinute, colac, umbrelute. Sa stea cu fundul in apa. Cand e prea cald ne mutam la cocktailuri pe terasa. 
Fara 30 de carti cu povesti. 3 sunt suficiente. Le rotim, le recitim, le povestim. Oricum serile sunt mai lungi si mai tarzii decat acasa, asa ca vor fi situatii in care vom sari probabil povestea de seara...

Un singur troller, v-am zis.

Comentarii

  1. Bine gandit.:) Si eu mi-am invatat lectia de anul trecut si anul asta am fost mult mai 'usori' in Creta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum a fost? Cum e creta? Abia astept sa povestesti:)

      Ștergere
    2. A fost frumos, mai frumos decat la turci anul trecut, dar e posibil sa fiu subiectiva, ca eu sunt fan mancare, muzica si peisaje grecesti.:)
      Ne-am intors duminica seara, dupa o saptamana de mare si inca imi
      revin, nici pozele nu le-am vazut inca. Trebuie sa ma reacomodez la
      viata de dupa marea la greci.:)))

      Ștergere
  2. Daca crezi ca e util,ai mai putea adauga la lista medicamente un unguent pt intzepaturi insecte. Noi am avut nevoie. Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yep, m-a "certat" si dan ca nu am pus pe lista:d.SI noi am folosit la greu anul trecut...SI anul asta presupun ca va fi la fel pt ca avem apartamentul chiar langa mare..Multumesc:)

      Ștergere
  3. e inspirationala lista ta ca si eu anul asta tre sa fac o lista cit mai scurta ca plecam cu avionul...
    vacanta frumoasa sa aveti!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo, ACOLO e si mai si. sa incapa toate in bagaj..sa-mi spui cum ai reusit:)

      Ștergere
  4. Cum a fost cu ceaiul de ghimbir, face treaba? Sau alte solutii pt probl asta, ne .... medicamentoase de preferat?

    Buna tare lista! Si in general si cea facuta de tine.
    Si eu am tot un Dan si tot asa inginer (si la propriu si la figurat :) ). Dar listele s-au dovedit a fi fff utile, de cand m-am invatat sa le fac, noi mergem mai mult cu cortul, pe la munte, datorita zonei, si acolo chiar e de facut liste :) Dar incep cu cateva zile inainte si in ultima zi mi-e f usor, atunci cand e cel mai agitatie, ca doar bifez/tai ce mai e de pus :)
    Si clar se eficientizeaza in timp :)
    In privinta jucariilor noi am scapat si mai simplu de atat, avem doi copiii :D Isi gasesc ei de joaca impreuna, chiar prea multe jucarii sunt contraindicate, ca se cearta pe ele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,am avut ceai de ghimbir in termos si la dus si la intors. Ii tot dadeam din cand in cand sa bea. In plus nu i-am dat deloc lapte sau branza in cele dooua zile pe drum pt ca stiam ca intretin raul. Am preferat cascaval si chestii mai uscate, gen sticksuri si batoane cu cereale. Cam asta a mancat pe drum. Si banane. A fost mult mai bine ca in alti ani. A zis de vreo doua ori ca ii e rau,prin bulgaria,pe o zona de serpentine, dar a trecut repede cu niste cantecele.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo