Vacanta la bunici

Maine incepe mica mare vacanta la bunici a matzei. 2 saptamani la Predeal. Cel putin asta e planul:)
Nu este primul an in care sta acolo singura, dar este prima data cand incercam o sedere asa lunga. Anul trecut a stat cam 10 zile, dar dupa vreo 7 era deja satula si ne vroia pe noi. 
Din pacate vacanta la bunici are si bune si rele. Bunele ar fi aerul de munte si curtea destul de mare de care dispune, zmeura, copacei cu mere si visine de udat, flori de cules, rasfatul bunicilor. 
Partea mai putin buna este rasfatul bunicilor (tricky nu? e si la bune si la rele...), cantitatea de dulciuri pe care i le va da bunicu, lipsa copiilor in zona si preferinta bunicilor pentru activitati cu potential mare de plictiseala, caci in loc sa o plimbe de colo colo si sa profite de zona, ei prefera sa stea in curte sau pe la magazinele din oras. Anul trecut cred ca au dus-o de vreo 2 ori pe un drum din padure unde e un parau de aruncat pietre. 
Anul asta i-am rugat sa nu repete experienta, sa o duca pe poteci, sa faca altceva decat mers la leaganele triste de langa gara si carat pe la piata....Nush daca se vor agita mai mult...Sper. 
Ca sa ii ajut le-am facut chiar si o lista cu idei:d. O s-o transform intr-o carticica cu poze unde pot bifa ce au facut si pot decide impreuna ce sa faca a doua zi. 
Propunerile mele, adaptate la varsta bunicilor:d, sunt: sa amenajeze o casuta de zane in curte, sa adune pietre de la rau si sa le picteze, sa mearga cu telescaunul, sa viziteze Azuga cu trenul, sa culeaga conuri de brad din padure, sa puna cortul in curte si sa organizeze un picnic, sa traga cu arcul (are niste arcuri mici facute de alt bunic...). Si sa repete literele:))...
Sunt curioasa cate vor bifa din astea.

Comentarii

  1. Hehe,ma regasesc perfect in acest articol. De aceea noi inca nu l-am lasat pe Tudor singur la bunicii care stau la casa. Chiar si cat am stat eu acolo bunicul aducea zilnic la pranz o gogoasa,o inghetata,o ciocolata:). La care adaug dormitul la pranz cu bunica ce risca sa se transforme in dormitul noaptea etc. Si totusi cred ca cei mici isi aduc aminte cu placere de asta; eu una si acum simt parfumul biscuitilor din camera cu dulciuri de la mamaia. Bafta,sper ca lista ta va fi urmarita macar pe jumatate. Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, eu m-am resemnat:d. Nu voi reusi niciodata sa-i conving sa nu-i cumpere ciocolata, bomboane si tone de covrigi. Asa ca doua saptamani o sa manance toate porcariile. Macar sa compenseze cu niste plimbari in natura:)

      Ștergere
  2. Deci ai doua saptamani ca sa-ti faci de cap! Ce tare!:)
    In alta ordine de idei Andreea e norocoasa pentru bunicii si casa de la munte, sper sa se mobilizeze si cei mai in varsta sa-i arate zona, cred ca le-ar prinde si lor bine, dincolo de oboseala.
    Si noi ne-am intors dupa o saptamana de stat la Calarasi, la mama, unde am fost la plaja la Dunare si dimineata si dupa-amiaza. Fi-miu inca mai plange ca vrea la apa. Dar bifam si noi biscuiti de toate tipurile si ciocolata, chiar cu mine de fata si in ciuda protestelor mele, desi la Bucuresti trece si cate o saptamana sau mai bine in care Costin nu primeste deloc dulciuri, ci numai fructe. Dar asta e, lor le e bine, cica, sa experimenteze rasfatul de bunici.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa..am inceput cu o dupa-masa la film si o seara in oras:d
      Eu inteleg nevoia de rasfat la bunici, doar ca as vrea sa se manifeste altfel, nu cu dulciuri...
      Mie imi e deja tare tare dor de mare asa ca sper sa mai prindem un weekend prin Vama in septembrie:)

      Ștergere
  3. norocosilor!
    La mine iese mare scandal daca se da drumu la dulciuri fara aprobare :D
    Iar Mihu a decretat ca eu sunt sefa dulciurilor ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. andreea mi-a marturisit ca a mancat deocamdata doar o acadea. toata saptamana:d. fata de anul trecut e mult mai bine.Ma declar multumita:D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo