Aventura Park Brasov

De cand era mica, Andreea a avut o preferinta pentru urcat, catarat, leganat, maimutarit, nu doar in sensul de strambat, ci de cautat liane pe care sa se arunce. Nu am incercat niciodata sa o opresc sau sa o directionez spre jocuri mai girly. Daca ii place sa se catere, foarte bine. Rezultatul a fost o multime de julituri, plansete si vanatai, dar si bucurii si chicoteli vesele cand se ajungea pe vreo crenga mai de sus.
Asa ca m-am bucurat sa descopar ca la Comana, pe langa loc de plimbat cu bicla si dat cu barca, exista si posibilitatea de a lasa copilul sa se catere, intr-un mediu organizat si controlat. Dupa ce si-a facut initierea acolo, in weekend am profitat de faptul ca eram prin zona si am facut o vizita la Aventura Park Brasov, primul loc de acest fel deschis in Romania, acu niste ani. 
Acum parcul are si patru trasee pentru copii de 4-7 ani, cu grade diferite de dificultate. Pretul este de 30 de lei pentru 3 ore. 
Fiecare traseu are una sau 2-3 tiroliene, din care vreo 2 ne-au facut probleme pentru ca erau destul de sus si Andreea a avut nevoie de niste "pastile de curaj" ca sa isi dea drumul. 
Partea buna este ca in orice situatie de acest gen apare in zona un nene de la parc si la nevoie el poate da copilul jos. Din ce am vazut insa foarte rar se intampla sa se ajunga chiar la asta. De cele mai multe ori simpla lui prezenta langa ei le da un plus de curaj piticilor si problema se rezolva:d. 
Eu zic ca este o experienta minunata pentru copii, chit ca reusesc sa faca un traseu sau mai multe. Este incredibila bucuria lor cand depasesc un moment dificil, cand ajung la capatul traseului si se simt ca niste supermeni:). 
In plus te ajuta pe tine ca parinte sa vezi cam cum reactioneaza copilul in situatii mai grele, cum iese din ele, daca renunta sau nu, care sunt limitele. 
In cazul Andreei, in afara de cele doua tiroliene unde s-a blocat si a inceput sa planga, cred ca au mai fost 2 situatii in care a cerut sa fie data jos, pentru ca nu ajungea la un cablu si s-a panicat si pentru ca niste copii mai mari miscau barna pe care era ea si, din nou, nu i-a placut:d. Dupa reactia initiala insa s-a linistit si a mers mai departe. 
La final radea cu gura pana la urechi si era taaare mandra de ea:)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...