Noutati si idei pe scurt

Weekendul asta e primul dupa mult timp cand stam in Bucuresti. Pentru ca e soare si cald mergem la o piscina. Weekendul viitor Andreea pleaca din nou la bunici, iar noi doi tragem o fuga pana la ocean.
Intre timp sa va mai zic una alta, pe scurt

Luni seara matza a facut febra, undeva pe la 38.6. Marti a urcat la un maxim de 40C. Am bagat novocalmin si am tinut-o restul zilei pe antitermic la 4 ore. Niciun alt simptom. Miercuri dimineata i-a fost rau, greata, ii venea sa vomite, n-a vomitat. Am bagat mancare de regim, Debridat si EUBiotics. Temperatura a ramas undeva sub 38, asa ca i-am dat antitermic la 6 ore. Joi nimic. Pe langa Andreea cam aceleasi simptome le-au mai avut si alte fetite pe are le stiu. Se pare ca misuna un virusache ceva. Daca va gaseste, cam asa se manifesta dansul..

In Centrul Vechi s-a deschis un magazin cu tot ce va puteti imagina pentru jocuri creative cu cei mici. Nush de cand e acolo, eu l-am vazut recent si am si bagat primul shopping. Il cheama Hobby&Craft Magazin, pe strada Gabroveni. Am facut "siraguri cu monstruleti" si "peisaj cu flori si copaci":d...Mai avem si alte idei.

Cand nu aveti chef de parc si ati bea o bere rece, dar copilul vrea totusi afara, sa se joace, sau nu vrea, dar vreti voi sa stea afara sa se joace, o solutie este Club Fabrica. Este o terasa spatioasa, pe str. 11 Iunie, aproape de capatul spre Parcul Carol. Are loc de joaca cu nisip, ingradit, si mese chiar langa el, ca sa-l supravegheati pe mic. Pe langa bauturi, au si multa mancare. Noi am testat bruschetele mixte si pizza. Foarte bun:)
 (nu, nu au serviciu permanent  de spalat copii, doar daca nimeriti in ziua cu AdFel:d)

Acu ca a trecut ziua Andreei, am descoperit si locul ideal unde as fi putut sa o serbez. Se cheama Crayon Club si este o casa cu o curte maare, cu iarba, joculete, masute si hamace. Au sali si inauntru, cam micute, dar merg...Este umbra, racoare, au fresh de portocale bun si o pisica mica si ametita. Noi am fost acolo la un spectacol/atelier cu trupa Tapusele. Ne-a placut, mai mergem.

Din toamna as vrea sa reluam cu Andreea cursurile de dans. In principiu ea vrea tot la balet, tot la Violeta. Eu parca as incerca si altceva. Voi ce mai faceti asa, de miscare, cu cei mici? PS: o sa continue si inotul o vreme, cat nu e ger afara. E super incantata de el si nu vreau sa renuntam inca:)

Comentarii

  1. Hellooo:) am revenit si imi fac si eu cunoscuta prezenta:) De magazinasul ala cu Hobby and Craft noi il vazusem chiar inainte sa plecam in vacanta, si ziceau ca fac si ateliere ptr cei mici.intr-adevar pareau ca au lucruri foarte dragute. De Club Fabrica stii deja ca eu sunt fan si il recomand si eu la pentru parintii care vor sa iasa cu copii la terasa. Pentru cursurile de balet...dar si altele de-abia astept sa ne vedem si sa povestim, sa impartasim pareri si sa facem planuri la o racoritoare in Fabrica chiar:) Pupiiici multi dragutelor!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo