Post frivol

Postul asta e despre mine. Doar despre mine si dorintele mele. De fapt sunt dorinte-nevoi caci dincolo de caracterul frivol al subiectului exista o necesitate.
Si anume. 
Toamna asta am neaparat nevoie de urmatoarele produse. 
Stiu, unele sunt depasite, am fost la moda acu niste ani. I don't care. 
Altele s-ar putea sa nu-mi stea bine. Ma risc.
Si nu in ultimul rand unele din ele ar completa colectia deja suficienta, dar, din nou, I don't care...
Haina lalaie de blana artificiala. 
Boyfriend jeans aka blugii decolorati ai lu prietenu. Probabil ma fac sa arat si mai pitica decat sunt, dar, am zis deja, nu-mi pasa..
Cizme maro de piele. Nu am la ce sa le asortez asa ca am nevoie de jacheta lalaie de mai sus.
Geanta-sacosa in care sa-mi pierd cheile si ipodul. Mai am vreo 5, din care rulez cu obstinatie vreo 2. Dar simt ca mai am nevoie de inca una. Nu neaparat maro...
De asemenea am neaparat nevoie de un parfum nou (nu stiu care, stiu doar nevoia), 3 bluze cu maneca lunga si macar vreo 2 fuste trendy-fendy.

Obsesiile nu se discuta, nu se dezbat si nu se analizeaza. Se rezolva. 

Nu am ajuns inca la nevoile mele sportive. Care includ clapari, geaca de schi, caciula, fular, manusi:))

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo