Vacanta la munte

Mica vacanta la bunici a Andreei s-a sfarsit. A revenit in Bucuresti super incantata sa-si revada jucariile si camera,dar cu o gramada de amintiri frumoase. Cele doua saptamani au fost pline de plimbari, jocuri si nebunii, nu doar cu bunicii (cu care a fost in vreo trei excursii maricele, la cabanele Susai si Garbova,plus cu telegondola din Azuga), ci si cu noi doi, in weekenduri.
Am zis sa profitam si noi de vacanta ei ca sa facem cateva iesiri la munte. Pe langa iesirile in oras si la film in lipsa ei acasa:d.
Asa ca am fost cu ea la cabana Diham, la canionul 7Scari (de la Timisul de Sus) si pe Postavaru (cu telecabina pana sus si apoi pe jos).
Spre bucuria mea si a Andreei, s-a nimerit ca in aceeasi perioada sa fie trei copii la casa de langa bunici asa ca nu s-a jucat singura prin curte, ci in gasca. Ca vacanta sa fie completa, bunicul a instalat cortul in curte si casuta roz. Cortul a devenit "camera fetelor", plina cu borcane,pensule, papusi,paturele si hartii de colorat, in timp ce casuta roz a fost desemnata "camera baietilor"...
Pe langa excursiile cu telescaunul, trenul, telegondola si bineinteles picioarele, matza a facut si cateva vizite la paraul din padure, unde si-a balacit labuteele si a spalat o ratza galbena, mostenire de familie...
In loc de concluzii:
spre Sapte Scari
 
 
Spre cabana Diham

 
Spre cabana Poiana Izvoarelor
 
 
 Garbova, cu bunicul la deal
 Susai, cu bunicii

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...