Semne de intrebare

De ce cum se face un pic racoare, adica scade temperatura spre 20 de grade, apar caciulile si gecile pe copii? Desi pe aceeasi temperatura, dar primavara, nimeni nu se infofoleste asa. Dimpotriva...

De ce sunt carati copiii la marsuri? Care e ideea? Ok, inteleg ca e un soi de mandrie mamiceasca sa iti iei loaza cu tine, sa vada lumea ce implicata e toata familia in subiect, dar pentru copil care e castigul? De ce e ok sa tii un copil de 1-2 ani pe strada la ora 10.00 noaptea, in galagie, in loc sa-i citesti o poveste si sa-l culci? Repet, problema mea nu e cu participarea la protest, orice protest, a adultilor, ci cu luatul copilului la evenimente care nu au nicio legatura cu varsta lui. 

De ce e invatamantul asa o bataie de cap? De ce nu sunt destui oameni misto in scoli si gradinite? De ce nu se transforma lectiile in momente interesante si amuzante? Never mind...stiu de ce.

Fii-mea si-a cumparat prima jucarie din banii ei. Stransi in ultimele saptamani. Si-o dorea de pe la inceputul verii, dar i-am zis ca e scumpa si trebuie sa stranga bani pentru ea. M-am bucurat ca a inteles si a avut rabdare. De cate ori mergeam in Cora verifica daca mai e la raft:d. Pana la urma a ajuns la suma necesara (49 lei wtf, e un pluuush???) dupa ce am primit banii pe niste hainute ale ei ramase mici. Si iata-l, Randal, personajul negativ din Monsters Inc

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...