Excursie la tara

Ieri matza a fost in a doua excursie cu gradi. Prima la gradinita noua. A fost frumos, dincolo de vremea un pic cam cenusie. Initial, am ezitat sa o lasam pentru ca pretul mi s-a parut piperat. Apoi am pus in balanta placerea, experienta, faptul ca va sta toata ziua afara vs suma ceruta si am zis ca pana la urma nu sunt  primii bani pe care ii dam constienti ca sunt cam multi...Si nu vor fi nici ultimii.
Bucuria cu care s-a intors Andreea aseara si povestile pe care ni le-a turuit m-au convins ca a fost o decizie buna. 
Intamplarea a avut loc la ferma Cocosul Rosu, care, spre deosebire de Ferma Animalelor, care are un scop pur turistic si educativ, este o ferma in adevaratul sens al cuvantului. Foarte bine organizata, curata, mare, cu sere de legume, restaurant, loc de joaca, pivnita cu bunatati, vreo 200 de porci, plus oi, vaci, capre, gaini si alte oratanii, ponei pentru copii, carute de plimbat la tiroliana, etc, Cocosul Rosu e un loc unde merita sa faci un drum in weekend. Oamenii de acolo sunt prietenosi si rabdatori cu astia mici, asa ca le povestesc despre rosii si castraveti, ii plimba cu poneiu, cu caruta, ii lasa printre oi si capre...
Noi am fost prin primavara trecuta cred acolo si ne-a placut. Imi aduc aminte ca am avut mici probleme cu servirea mesei pentru ca nu aveau aproape nimic de pe meniu si a  durat si mult pana au adus ceva. Dar in rest a fost ok.
Se pare ca atunci cand se merge in grup organizat lucrurile se misca ceva mai repede. Cumva, cei mici au avut timp si de mic dejun si pranz si de gustarea de seara, au apucat sa se dea cu tiroliana, sa faca painici, sa vada toate serele si animalele, sa vada cum se face branza si cum se mulge vaca, sa dea de mancare la oi si sa vada si "camara de toamna" care mie mi-a facut rau cu ochiu in poze.
Una peste alta a fost o zi frumoasa pentru ei. Asa ca inghitim in sec la gandul ca o zi la tara ne-a costat cam cat o pereche de cizme si asteptam urmatoarea intamplare :)

Comentarii

  1. Fain de tot. Sunt bune iesirile astea ca rup ritmul zilnic de la gradi.
    Apropo de pretul excursiilor de la gradi, eu am ramas surprinsa cind am auzit ca la noi la gradi practic nu organizeaza ei iesirile ci le subcontracteaza de la unii care doar cu asta se ocupa... Mie sincer, in afara de transport, nu mi se parea ca e de externalizat o iesire de citeva ore. In sfarsit, cred ca din comision in comision se ajunge la niste costuri maricele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, aici cred ca au organizat ei. Ideea e ca trebuie sa le ramana si lor ceva, evident...ca nu fac acte caritabile:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo