Experiment cu cristale

Cine nu iubeste cristalele? Cine nu vrea niste diamante si rubine la indemana? Ei bine noi le-am facut in bucatarie. Si inca foarte simplu.
Metoda: se amesteca sare, multisor asa, vreo 4-5 linguri, cu o cana de apa fierbinte. Apoi se adauga colorant alimentar. Noi am vrut sa facem culori diferite asa ca am impartit apa in vreo cinci cescute si am colorat-o, cu rosu, cu verde, cu galben (cred ca merge si cu acuarela la tub..)
Apoi se pun cateva hartiute pentru briose pe o tava si se trantesc delicat cate 2 linguri de apa sarata colorata in ele.
Ca sa fim siguri ca avem si backup am pus cateva linguri de apa si pe o farfurie imbracata in folie de aluminiu, sa nu absoarba lichidul. Pe farfurie puteti pune apa de culori diferite, iese chiar mai interesant, ca un curcubeu asa....
Se ia tava cu chestii si se pune undeva sus, la adapost, vreo 2 zile. Noi am pus-o pe frigider, sa nu ajunga Andreea la ea...
Dupa 2 zile arata cam asa
Noua ne-a placut:). Andreea a studiat cristalele cu lupa si a vazut ca arata ca niste stelute minuscule. A inteles ca apa s-a evaporat si sarea a ramas acolo, sub o noua forma.
PS: acelasi experiment se face teoretic cu zahar in loc de sare, dar noua nu ne-a prea iesit...

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...